تمرکز بازار الکترونیک ژاپن روی واقعیت مجازی
آمار و ارقام جدید نشان می دهند که دیگر فناوری DSLR به عنوان محبوب ترین فناوری در بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن به حساب نمی آید و واقعیت مجازی جای آن را گرفته است.
رایورز- براساس گزارش منتشرشده از سوی وب سایت خبری تحلیلی دیجی تایمز، بازار محصولات الکترونیکی خانگی ژاپن به عنوان یکی از بازارهای مولف جهان نشان دهنده یک نسخه کوچک از رویکرد آینده بازار جهانی
است.
به همین دلیل نیز محصولاتی که در این بازار مورد تایید قرار می گیرند و تمرکز روی آنها بسیار بالا رفته است، می توانند برای شرکت های بین المللی جذابیت بیشتری داشته
باشند.
آخرین آمار و ارقام منتشرشده از این بازار، خبر از برتری چشمگیر واقعیت مجازی دارد که این امر نشان دهنده کاهش چشمگیر محبوبیت فناوری DSLR است.
دیگر محصولی که به شدت در این بازار با پیشرفت روبه رو بوده است، پهپادهای شخصی هستند که این اواخر بسیار محبوب شده اند و حتی پیش بینی می شود در سال ۲۰۱۷ شاهد رشد بیشتر آن ها نیز باشیم.
نکته قابل توجه این است که بازار ژاپن در زمینه موسیقی آنلاین نیز یکی از مهم ترین بازارهاست که در این میان آمازون توانسته است گوی رقابت را از سایر شرکت ها
برباید.
لاین و اپل نیز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.