فناوران- میر لوحی، مدیرعامل شرکت آونگ در این مراسم گفت: با موفقیت هایی که در زمینه فعالیت های IT داشتیم، تصمیم گرفتیم در زمینه محصولات شبکه هم فعالیت کنیم.
وی افزود: شرکت تندا که دومین برند معتبر محصولات شبکه در چین است، شرکت آونگ را به عنوان نماینده خود در ایران انتخاب کرده و با همکاری دو جانبه، فعالیت جدیدی را در این زمینه آغاز می کنیم.
وی گفت: دفاتر ما در سراسر کشور از این پس آماده خدمات رسانی در زمینه این محصولات می شوند. آونگ شرکتی است که با برند های معتبر همکاری می کند و در تلاش است تا برند تندا را با وجود حضور کم رنگ ۴ ساله در ایران به رقیبی جدی برای برندهای معتبر تبدیل کند.
تونی لیانگ، قایم مقام شرکت تندا نیز در این همایش گفت: بازار ایران یکی از بزرگ ترین بازارهای خاورمیانه و دارای ظرفیتی بالاست و برای این بازار هدف ویژه ای در نظر داریم. وی گفت: فصل جدیدی در همکاری آونگ و تندا شروع شده است و به این منظور ساختار فروش و خدمات پس از فروش متمایزی را برای این همکاری تهیه دید ه ایم.
در ادامه، شفق، مدیر فروش آونگ گفت: آونگ کانال های فروش قوی در سراسر کشور ایجاد کرده تا بتواند انواع محصولات را به دست مشتریان برساند.
به گفته وی، ابتدا با ADATA آغاز کردیم و سپس برند هانت کی که در ارتباط با لوازم برقی است و بعد از آن Andro Media که لوازم جانبی را در بر می گیرد را جذب کردیم و در حال حاضر می خواهیم محصولات تندا را در کنار خود ببینیم.
وی در پاسخ به سوال به این سوال که برنامه آونگ برای معرفی بهتر و رقابت با دو برند مطرح در زمینه شبکه در بازار داخلی چیست گفت: ما با برندهای معتبر وارد بازار شده ایم و تندا در این میان بسیار شناخته شده است، چون ما در زمینه ورود کالاهایی با کیفیت قدم گذاشته ایم و این موضوع به ما کمک می کند تا محصولات خود را در بازار بهتر معرفی کنیم.
وی افزود: ما شناخت خوبی از بازار شبکه داریم و ارتباطات قوی را با کانال های فروش و خدمات پس از فروش خود ایجاد کرده ایم و می توانیم با دو برند معتبر دیگر در بازار رقابت کنیم.