در نشست خبری سازگار در حاشیه Diwex
تبلت های آندروییدی و ویندوزی ایسر رونمایی شد
شرکت سازگار ارقام طی نشستی رسمی همزمان با برگزاری جشنواره دنیای دیجیتال همراه، دو محصول جدید خود را رونمایی و برندی که در آینده ای نزدیک به محصولات خود خواهد افزود را معرفی کرد.
فناوران - در این نشست مانی رادمنش، مدیرکل دپارتمان نوتبوکهای سازگار که سابقه فعالیت در کمپانی ایسر را در منطقه «جبلعلی» داشته به تشریح استراتژیهای سازمان خود پرداخت و از ورود محصولات جدید ایسر و لنوو به سبد محصولات سازگار خبر داد.
وی گفت: ما در آیندهای نزدیک تمام سری محصولات ایسر و لنوو را به محصولات خود خواهیم افزود که از جمله این آنها میتوان به سری JV که مخفف نام طراح برجسته تایوانی، «جی ولیو» است، اشاره کرد.
وی افزود: در حال حاضر سری W از تبلتهای Iconia Tab ایسر را در دو مدل عرضه کردهایم که از یکی از آنها میتوان به عنوان اولین تبلت وارد شده به بازار ایران با سیستمعامل ویندوز یاد کرد.وی پیشبینی خود را در مورد آینده وضعیت تبلت در جهان چنین عنوان کرد که شرکتهای تولیدکننده تبلت با توجه به رقابت تنگاتنگی که بینشان به وجود خواهد آمد، در سال 2012 قیمت کالاهای خود را به شدت کاهش خواهند داد و این اتفاق خود دلیلی است بر اقبال این محصول. این روند تا جایی ادامه خواهد یافت که تبلتها سهم خود را در بازار کامپیوتر به 60 تا 70 درصد میرسانند.
مهرضا آیینپرست، مدیر محصول لپتاپ اسوس در ادامه از سیاستهای سازگار در خصوص فروش سه برند ایسر، لنوو و اسوس سخن گفت و افزود: ما برندهایی را در بازار لپتاپ برگزیدهایم که در شان سازگار باشند و در ادامه روند فعالیت خود محصولات اسوس را نیز به سبد کالایی خود افزودیم و به عنوان یکی از سه نماینده اصلی اسوس به عرضه این محصولات پرداختیم.
آیینپرست در ادامه به معرفی دو تبلت جدید ایسر پرداخت و افزود: این دو محصول که از سری W تبلتهای ایسر موسوم به Iconia Tab هستند مشخصات مشترکی دارند و تنها در ظاهر و سیستمعامل با یکدیگر متفاوت هستند.
وی گفت: هر دو محصول از پورتهای USB و HDMI بهره میبرند. همچنین دو دوربین 2 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلو از دیگر وجوه مشترک آنهاست.
آیینپرست ادامه داد: در مدل A500 که سیستمعامل آندرویید هانیکام 3 آن را مدیریت میکند از پردازنده تگرا 2 و در مدل W500 از سیستم عامل ویندوز 7 با پردازنده قدرتمند AMD استفاده شده است.
همچنین احمد احمدی، مدیر بخش ریتیل و تحقیقات بازار سازگار به تشریح سیاستهای فروش این شرکت پرداخت و گفت: ریتیل، سبکی نوین از روشهای فروش است که به تازگی مصرفکنندگان ایرانی با آن آشنا شدهاند.
بهروز اصلاحی، مدیر مارکتینگ این شرکت نیز به شرح فعالیتهای آینده این بخش پرداخت و گفت: دلایل متفاوتی اعم از تغییر قیمت ارز و بیثباتی آن، تغییر سیاستهای گمرکات در زمان ترخیص کالاها و تخصصی شدن واحدهای ترخیص که باعث تاخیر در ورود محصول به بازار میشد از جمله مواردی هستند که باعث کاهش تبلیغات شرکت شدند.
به گفته وی، با افزودن محصولات جدید در شش ماه دوم سال فعالیتهای اطلاعرسانی خود را گسترش خواهیم داد.