fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گفت و گوی سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 249041
تاریخ انتشار : 2 آبان 1397 8:53

20 میلیون دلار

یوتیوب قصد دارد یک سرمایه گذاری ۲۰ میلیون دلاری را به تولید محتوای آموزشی اختصاص بدهد.
undefined
ایتنا- با توجه به آنکه یوتیوب یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی و دارنده بزرگترین پلت فرم ویدیویی در جهان است، بدون شک می تواند تاثیرات مثبت و منفی بسیاری بر روی مخاطبان و کاربران خود بگذارد. بنابراین مدیران و مقامات یوتیوب به تازگی اعلام کرده اند که قصد دارند از این پس روی تولید محتوای آموزشی تمرکز بیشتری کرده و سرمایه گذاری کلانی را در این زمینه جذب کنند.
طبق آنچه که در وب سایت the verge ذکر شده است، یوتیوب در آخرین پست وبلاگ رسمی خود با ذکر مثالی از ویدیوهای آموزشی و پژوهشی تد تاک (Ted Talks) از تمامی تولیدکنندگان ویدویوهای یوتیوب و محتوای بصری درخواست کرده است که با تمرکز بر روی ایجاد و تولید برنامه های صحیح آموزشی، از این تصمیم و تخصیص ۲۰ میلیون دلار به تولیدکنندگان محتوای آموزشی در یوتیوب بهره مند شوند.
البته بهره مندی از این تصمیم یوتیوب نیازمند شرایطی است که یکی از آنها داشتن حداقل ۲۵ هزار نفر دنبال کننده حقیقی است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :