بازار ایران آماده دیجیتالی شدن است
مسوول بخش خدمات مالی و بازار دیجیتال شرکت EY در منطقه خاورمیانه گفت: نفوذ موبایل در ایران بسیار وسیع است و بازار این کشور آماده دیجیتالی شدن است.
روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی- آندریاس اسکوپال مسوول بخش خدمات مالی و بازار دیجیتال شرکت EY در منطقه خاورمیانه که ارائه دهنده خدمات مشاوره ای مالی است با بیان اینکه، اخیرا دفتر این شرکت در تهران افتتاح شده است، مدل هند را نمونه مناسبی در پیشرفت بانکداری دیجیتال در منطقه عنوان کرد و خاطر نشان شد که بانک دیجیتال دی بی اس هند عنوان بزرگ ترین بانک دیجیتال جهان را از آن خود کرده و نکته قابل توجه این است که در عرض ۳ ماه ۳ میلیون مشتری جذب کرده است.
وی در ارتباط با بکارگیری دیجیتال گفت: باید محصولات ساده ای را برای مشتریان در حوزه دیجیتال ارائه کنیم تا برای آنها قابل فهم و از پیچیدگی به دور باشد؛ ضمن اینکه به ایجاد تعامل انسان با دیجیتال تمرکز بیشتری داشته باشیم. در رابطه با حضور دیجیتال در ایران می توانم بگویم که نفوذ موبایل در این کشور بسیار وسیع است و تلگرام ۴۲ میلیون کاربر دارد و بازار ایران آماده دیجیتالی شدن است.