تشکیل پرونده الکترونیکی در بانک قرض الحسنه مهر
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از اجرایی شدن تشکیل پرونده تسهیلاتی به صورت آنلاین در سال ۹۶ خبر داد.
فناوران - مرتضی اکبری با تاکید به ویژگی های مثبت بانکداری الکترونیکی و تاثیر آن در تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات قابل ارایه، اظهارداشت: بانک برای دستیابی به اهداف تعیین شده اهتمام به الکترونیکی کردن را از اهداف خویش در سال 96 قرار داده است.
وی افزود: در بستر بانکداری اجتماعی باید ساختار بانکداری مدرن اجرا و تمام خدمات به صورت غیرحضوری با استفاده از ابزارهای روز الکترونیکی و مجازی به مشتریان ارایه شود.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: خوشبختانه در سال 95 فاز عملیات اجرایی افتتاح حساب بصورت آنلاین (غیرحضوری) آغاز شده که اتفاقا مورد استقبال مشتریان و آحاد جامعه هدف قرار گرفته است و مصمم هستیم تا عملیات تشکیل پرونده تسهیلاتی به صورت آنلاین را نیز در سال 96 اجراء می کنیم، زیرا اصولاً در بانکداری اجتماعی هدف اصلی روان سازی و آسان سازی امور اجرایی برای کسب رضایت مندی مشتریان است.
وی در ادامه افزود: در بانکداری اجتماعی برای گروه هدف مشتریان در بانک خدمات تخصصی آن بازار هدف ارایه می شود که باعث کم شدن هزینه ها و افزایش بهره وری نیروی کار می شود.