fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 74065
تاریخ انتشار : 14 اردیبهشت 1394 1:19

برگزاری نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش به 5 خردادماه موکول شد

میرمهدی: شرکت کنندگان در نمایشگاه خدمات، اجازه فروش ندارند

سومین نمایشگاه گارانتی، خدمات پس از فروش و ارتقا رضایت‎مندی مشتری با حمایت اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان 5 الی 8 خردادماه در محل شبستان 4 و 5 مصلای تهران برگزار خواهد شد.

فناوران- با توجه به گسترش رقابت شرکت‎های تولیدی، بازرگانی و خدماتی در بازار و تاثیر آن در حقوق مصرف‎کنندگان این نمایشگاه با هدف معرفی شرکت‏های اصلی با خدمات پس از فروش معتبر به مصرف‏کنندگان و توسعه خدمات بهینه در بازار  برای سومین سال متوالی برگزار می‎شود. پیش از این قرار بود که سومین نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش اواخر فروردین ماه سال جاری برگزار شود، اما به یکباره زمان آن تغییر یافت و به 5 خرداد ماه موکول شد.
گویا غیر از نمایشگاه فوق به طور همزمان دو نمایشگاه دیگر نیز در مصلا برپاست که یکی از آنها نمایشگاه کتاب است و طیف گسترده مخاطبان آن می تواند تاثیر زیادی بر تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه پس از فروش داشته باشد.
 اجازه فروش نمی‎دهیم
برگزارکنندگان نمایشگاه خدمات پس از فروش امسال برخلاف دو سال گذشته ابتکار به خرج داده  و جشنواره فروش را نیز به این نمایشگاه اضافه کرده اند که با توجه به ماهیت خدماتی این نمایشگاه و نداشتن مجوز فروش کمی عجیب به نظر می رسد.با وجودی که اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با برگزار‎کنندگان این نمایشگاه همکاری لازم را دارد، اما به گفته میرمهدی هیچگونه اجازه فروشی به شرکت کنندگان داده نمی شود.
رییس اتحادیه فناوران در واکنش به افزودن جشنواره فروش به نمایشگاه خدمات پس از فروش گفت: در بنری که برای اتحادیه فرستاده شده، جشنواره فروش قید نشده است و قطعا اگر فروشی در کار باشد با آن برخورد خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه فروش مجوزهای خاص خود را دارد، افزود: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نمی تواند مجوز برای فروش صادر کند.
سیدمهدی میرمهدی اضافه کرد: از آنجایی که این نمایشگاه با نمایشگاه فروش متفاوت است و در واقع گارانتی های معتبر و مطرح حوزه را معرفی می کند با برگزارکنندگان آن همکاری داریم.
 هنوز نمایشگاه را نمی شناسند
میرمهدی همچنین با بیان اینکه هنوز نمایشگاه خدمات پس از فروش در کشور ما جایگاه مناسبی ندارد، گفت: قطعا پس از چند سال برپایی موفق، نمایشگاه خدمات پس از فروش به برند معتبری تبدیل می شود که این نیازمند زمان است.وی افزود: اتحایه هیچگونه دخل و تصرفی در نمایگشاه ندارد و فقط نظارت می کند تا شرکت کنندگان جواز معتبر رسته تعمیر و فروش داشته باشند و از نمایندگای شرکت های معتبر باشند.رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تاکید کرد: صنف رایانه واقعا نیازمند چنین نمایشگاهی است تا گارانتی و خدمات معتبر به مردم معرفی شود.
وی افزود: شاید شرکت های مطرح حضور در نمایشگاه برایشان خیلی مهم نباشد، اما برای شرکت‎های تازه وارد به رسته خدمات پس از فروش حضور در این نمایشگاه بسیار اهمیت دارد زیرا با هزینه اندک می‎تواند خدمات خود را به مصرف‎کنندگان معرفی کند.
وی ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه بتواند جایگاه خود را به دست آورد و تبدیل به برند شود چراکه این موضوع به نفع 
صنف است. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :