فناوران- حمیدرضا فراهانی با تشریح موضوع مستندسازی فعالیتهای سازمانی افزود: مجموعه آواژنگ در سال گذشته در بحث خدمات پس از فروش و گارانتی، کارهای اساسی از جمله مستندسازی فرآیندها و ارتقا سیستم داخلی انجام داده است که این کارها منجر به دریافت گواهینامه ISO شده است.
وی اضافه کرد: آواژنگ موفق شده است از SGS سوییس گواهینامه 9001 (مدیریت کیفیت) و سری کامل 10000 (رضایت مشتریان) را کسب کند.
وی با بیان اینکه شبکه نمایندگیها و شعب در سال گذشته به تعداد 60 واحد رسیده است و قرار است در سال 94 این تعداد به دو برابر افزایش پیدا کند، گفت: به عقیده ما در هر مکان که محصولات IT استفاده میشود امکان دایر کردن این شعبهها و نمایندگیها وجود دارد، به همین منوال ما سعی داریم دسترسی کاربرها به خدمات آسانتر شود.
فراهانی همچنین با بیان اینکه دفتر جدید از روز 15 فروردین امسال شروع به کار کرده است، افزود: تاسیس دفترجدید تهران از این جهت ضروری است که کاربر به بازار IT تهران نزدیک باشد و به همین دلیل دفتر خدمات جدید نزدیک به میدان ولیعصر در نظر گرفته شده است.
به گفته او در سال جاری برنامه توسعه در تهران دنبال خواهد شد تا بحث ارتباط با مشتریان راحت تر صورت گیرد و به همین دلیل حجم کاری دفتر ولیعصر از دفتر مرکزی هم بیشتر خواهد شد.
فراهانی افزود: در حال حاضر در این دفتر جدید خدماتی از جمله پذیرش تمامی کالاها، تست لحظه ای، رفع برخی اشکالات نرمافزاری و تعویض برخی کالاها مانند رم، هارد دیسک، فلش و موس و صفحه کلید به مشتریان ارایه می دهد و از هفته آینده امکان تعمیر ماژولار نوت بوک و تبلت نیز به تواناییهای این دفتر جدید اضافه خواهد شد
وی در مورد نمایندگی های شرکت نیز گفت: در گذشته در استان تهران نمایندهای نداشتیم اما امروز در شهرستانهای شهریار، دماوند، شهرری، ورامین و اسلامشهر نماینده فعال داریم.
مدیر عامل خدمات آواژنگ گفت: در آینده نزدیک در شهر تهران دو دفتر دیگر هم خواهیم داشت. در استانهای تهران، خوزستان، اصفهان، زنجان و مازندران تعداد نمایندگیها به سطح انتظار رسیده و تکمیل شده است.
همچنین استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان جزو برنامههای بعدی آواژنگ هستند تا به زیرمجموعه خدمات اضافه شوند.
همچنین حنیفی مدیر امور شعب خدمات آواژنگ نیز ضمن ارایه توضیحاتی درباره دلایل افتتاح شعبه جدید در شهر ساری گفت: این شعبه در فاز اول به مشتریان شهر ساری و استان مازندران و در فاز دوم به مشتریان استان گلستان نیز خدمات ارایه خواهد کرد.
در ادامه فراهانی تاکید کرد: همه تلاش این است که بهگونهای کار کنیم که مصرفکننده با شنیدن نام شرکت مطمئن باشد که گارانتی خوبی دریافت خواهد کرد.