fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 236396
تاریخ انتشار : 23 اسفند 1396 12:18

هتریک کیفی آسیاتک در ارزیابی سازمان رگولاتوری

بر اساس نتایج حاصل از هشتمین دوره ارزیابی رتبه بندی و انتخاب اپراتور برتر سال 1396 سازمان تنظیم ارتباطات و مقررات رادیویی، شرکت آسیاتک برای سومین بار پیاپی و چهارمین بار در دهه ۹۰ موفق به کسب رتبه اول و دریافت گواهینامه ۴ستاره شد.
undefined
فناوران - محمدعلی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک در این باره گفت: شرکت آسیاتک از چند سال گذشته تاکنون، توسعه کیفیت و حرکت در مسیر تعالی و سرآمدی را هدف اصلی خود قرار داده است.
وی افزود: بر همین اساس و بر خلاف سازمان‎های سنتی که تنها یک واحد در مجموعه آنها متولی ارتقا و کنترل کیفیت است، با تمرکز بر مدل‎های بین‎المللی کیفی و نشر کیفیت به عنوان جزو لاینفک فرآیندهای کاری آسیاتک و همچنین استفاده از خودکنترلی و پایش‎های مکرر و منظم دوره ای، کلیه لایه‎های سازمان با مقوله افزایش بهره وری عجین شدند.
یوسفی زاده گفت: با تکیه بر مدل‎های بین المللی و ملی از جمله الگوی اپراتور برتر (CRA)، مدل جایزه ملی کیفیت (INQA) و همچنین مدل بنیاد کیفیت اروپا (EFQM) و استانداردهای مدیریتی، سازوکار هدایت و راهبری فرآیندهای آسیاتک طرح ریزی شده است.
مدیر عامل آسیاتک ادامه داد: توسعه سیستم های مدیریتی در آسیاتک با استقرار نظام مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001 در سال 1390آغاز شد. همچنین در ادامه این راه سایر استانداردهای مدیریتی از جمله ISO 14001، ISO 10001، ISO 10002، ISO 10003، ISO 10004، ISO 10015، و نظام خانه داری محیط کار بر اساس 5S در سال 1391 در شرکت آسیاتک پیاده سازی شد.
وی افزود: در ادامه همین روند، توسعه سیستم های مدیریت با الگوبرداری از استانداردهای ISO 27001 و ISO 20000 و خطوط راهنمای ITIL و eTOM فرآیندهای کسب و کار خود را بروز کرد.
وی گفت: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته در این شرکت، کسب مجدد عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور راضی کننده نبوده و فاصله کوتاه باقی مانده تا دریافت تندیس CRA نیز دور از دسترس نیست.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :