fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 220164
تاریخ انتشار : 3 مهر 1396 9:16

برگزاری چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک

یکشنبه 26 شهریور ماه 1396، سالن همایش های پژوهشگاه نیروی تهران میزبان مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) و جشنی به مناسبت کسب رتبه اول ارزیابی سال 95 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.

فناوران - در این مراسم مهمانانی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارکنان و نمایندگان این شرکت حضور داشتند و طی آن از برترین های حوزه فروش تقدیر به عمل آمد.
محمد علی یوسفی زاده، مدیر عامل آسیاتک در سخنانی به تشریح چهارمین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) پرداخت. وی با بیان اینکه فرآیند ارزیابی زنجیره ارزش نمایندگان آسیاتک بر اساس الگوی AQA هر ساله انجام می پذیرد، ارتقای سطح کیفی ارایه خدمات، تفکر بهبود مستمر در عملکرد، ارتقای ادبیات مدیریتی نمایندگان و وجود زبان مشترک بین ایشان و آسیاتک را از جمله اهدافی دانست که این جایزه دنبال می کند.
در این گزارش آمده است مدل طراحی شده جایزه کیفیت آسیاتک مدلی داینامیک بوده که بر اساس آن، کلیه فرآیندهای نمایندگان بر اساس استانداردهای روز دنیا ارزیابی می شود. بر اساس این مدل، بررسی معیارهای ثابت در کنار معیارهای متغیر سبب می شود تا برای استفاده گروه های مختلف نمایندگان و اعضای زنجیره تامین شرکت انعطاف پذیری لازم صورت پذیرد.
در پایان این مراسم شرکت صفر و یک پرداز تهران، حائز رتبه اول و موفق به دریافت گواهی نامه اشتهار 1 ستاره شد و شرکت های البرز ابتکار مبین از البرز، ارتباطات رایانه مصباح از فارس، ارتباطات نوین تیام نت از یزد و نمایندگی مهران خوش قلب به ترتیب حائز رتبه های دوم تا پنجم شدند که به نفرات دوم تا پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یادبود جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :