fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 219256
تاریخ انتشار : 25 شهریور 1396 10:28

دبیر کل اتاق اصناف ایران:

واحدهای صنفی، اطلاعات کالاها را به مشتری بدهند

دبیرکل اتاق اصناف ایران گفت: مشتری مداری یکی از اصول بازاریابی و ارایه خدمات است و فروشندگان باید ملزم به رعایت اصول مشتری مداری باشند.

اتاق اصناف - علی عوض پور افزود: واحد صنفی عرضه کننده کالا و خدمات باید اطلاعات مورد نیاز مشتری را درباره کالا قبل از خرید به مصرف کننده بدهد تا مشتری بتواند بر اساس اطلاعات موجود خرید دلخواه خود را انجام دهد. وی گفت: در بازار رقابتی یکی از پارامترهایی که شخص می تواند رقابت کند و در بازار حضور داشته باشد، بحث مشتری مداری است و در شرایطی که تنوع کالایی زیادی وجود دارد، فروشندگان نیز باید با صبر و حوصله و رعایت اصول مشتری مداری پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. دبیر کل اتاق اصناف ایران ادامه داد: در قانون نظام صنفی هم دیده شده شخصی که می خواهد پروانه کسب دریافت کند، باید یکسری آموزش های عمومی و آموزش های تخصصی مانند خدمات فنی مرتبط با کالا را ببیند تا اطلاعات لازم را در خصوص کالایی که می خواهد عرضه کند، داشته باشد و داشتن این آگاهی خیلی موثر خواهد بود و کمک می کند تا مشتری بتواند با اطمینان و به سهولت خرید کند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :