fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 218192
تاریخ انتشار : 8 شهریور 1396 8:10

مدیر برگزاری نمایشگاه تجاری چین در ایران اعلام کرد:

برگزاری دومین هفته تجاری چین، 28 شهریورماه در شهر آفتاب

مدیر برگزاری نمایشگاه تجاری چین در ایران با اعلام برگزاری دومین نمایشگاه هفته تجاری چین در ایران از 28 لغایت 31 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، گفت: برگزاری نمایشگاه هفته تجاری چین برای دومین بار در ایران مؤید وجود شراکتی عمیق بین ایران و چین بوده و تقویت روابط تجاری بین صنایع مختلف دو کشور را تسهیل می کند.

فناوران - کیان معتمدی با بیان اینکه گمرک چین اخیرا اعلام کرده است که در نیمه نخست سال 2017 میلادی حجم مبادلات تجاری ایران و چین 31 درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است، گفت: در طی سفر رییس جمهور چین به ایران در سال گذشته دو طرف به توافق رسیدند تا مبادلات تجاری بین دو کشور را تا 600 میلیارد دلار افزایش دهند.
معتمدی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عرضه کالاهای چینی در ایران که با حضور شرکت های مختلف چینی برگزار می شود، بستری را فراهم می کند که در آن شرکت های چینی و صنایع ایرانی که به دنبال محصولات و خدمات از چین هستند بتوانند در راستای ایجاد روابط هر چه مستحکم تر گام بردارند.
مدیر برگزاری دومین نمایشگاه تجاری چین در تهران، گفت: در نمایشگاه تجاری چین کارآفرینان ایرانی این فرصت را خواهند داشت تا با شرکت در سمینارهای جانبی با همتایان چینی خود آشنا شده و به اطلاعات بسیار مفید و کاربردی دست بیابند. معتمدی افزود: چین از دیرباز رابطه تجاری بسیار خوبی با ایران داشته و هم اکنون واردات ایران از کشور چین انجام می شود؛ لذا بدیهی است که ما در برگزاری چنین نمایشگاه هایی از تولیدکنندگان چینی دعوت کنیم تا با حضور خود در ایران در راستای هر چه بیشتر شدن روابط اقتصادی، تجاری و فرهنگی گام بردارند.
مدیر برگزاری دومین نمایشگاه تجاری چین در تهران در پاسخ به این سوال که چرا کالاهای چینی در ایران معمولاً کیفیت خوبی ندارند، گفت: متاسفانه بازرگانان ما در خرید کالا به سود بیشتر توجه می کنند و کیفیت کالاها را در نظر نمی گیرند در حالی که در چین انواع کالاها با قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف تولید می شود و خریدار کالا می تواند به تناسب کیفیت و قیمت مدنظر خود کالای موردنیازش را تأمین کند. 
در ادامه این نشست شان شیائو فعال اقتصادی چینی اظهار داشت: هفته تجاری چین برندی برای توسعه تجارت چین با سایر کشورهاست و هدف ما در این هفته از برگزاری نمایشگاه های اقتصادی کالاهای چینی در کشورهای مختلف فقط به معرض گذاشتن کالاهای تولیدی خودمان نیست؛ بلکه هدف ما ایجاد برقراری روابط اقتصادی با کشور مقابل است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :