fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
کد خبر : 197662
تاریخ انتشار : 25 آذر 1395 10:47

سخنگوی کمیته اجرایی بیست و دومین نمایشگاه الکامپ:

برندسازی؛ مهم ترین دستاورد الکامپ برای شرکت‎کنندگان است

سخنگوی کمیته اجرایی بیست و دومین نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه ایجاد برندینگ یکی از مهم ترین دستاوردهای الکامپ به شمار می آید، گفت: شرکت های بسیاری هستند که با حضور در الکامپ می توانند تبدیل به برند شوند.

فناوران- باقر بحری با بیان اینکه تصویر ما از نمایشگاه تغییر کرده است، افزود: در گذشته نمایشگاه محلی برای نمایش محصولات جدید بود؛ اما اکنون بیشتر محلی برای دیدار و گفت و گو شده است؛ از این رو کمتر می بینی قراردادی در نمایشگاه بسته شود.
ایجاد شرایط توسعه بازار IT
بحری درباره افزایش سطح کمیت و کیفیت نمایشگاه الکامپ 22 گفت: به نظر می رسد نمایشگاه مسیر خود را خیلی خوب پیش رفت و امیدواریم با برگزاری آن توسعه بازار ایجاد شود.
بحری افزود: وظیفه ما به عنوان برگزارکننده الکامپ این است که شرایطی ایجاد کنیم تا توسعه بازار ایجاد شود. به همین دلیل شرایطی را ایجاد کردیم تا استارت آپ ها در الکامپ حضور داشته باشند و بتوانند برای کسب و کار خود سرمایه گذار 
پیدا کنند.
وی توضیح داد: در این خصوص سالنی مشترک برای حضور سرمایه گذاران خطرپذیر (VC) و شتاب دهنده ها در کنار استارت آپ ها در نظر گرفته شده است تا فضای تعامل و گفت وگو میان ایده پردازان و سرمایه گذاران مهیا شود و روند تجاری سازی ایده ها در مسیر درست قرار گیرد.
بحری زمینه سازی برای رشد و توسعه فناوری های نوین را ضروری دانست و افزود: با روش های گوناگون درصدد حمایت از استارت آپ ها هستیم. در سال جاری نیز فرصت بیشتری برای برنامه ریزی روش های حمایتی در اختیار داریم که ارایه تخفیف های ویژه، برگزاری جشنواره، ایجاد امکانات و تسهیلات مختلف ازجمله آن هاست. 
درآمدزایی، پاشنه آشیل استارت آپ ها
سخنگوی کمیته اجرایی بیست و دومین نمایشگاه الکامپ با بیان لزوم درآمدزایی استارت آپ ها افزود: پاشنه آشیل یک استارت آپ درآمدزایی است. اگر به درآمد نرسند احتمال نابودی دور از انتظار نیست. نباید در مسیر عملیاتی سازی طرح و ایده خود از مقوله تجاری سازی و کسب درآمد غافل شوند. ضمن اینکه همیشه هم نمی توانند به امید 
حمایت باشند. 
اعتراض ‎ به زمان بد نمایشگاه بجاست
وی درباره زمان برگزاری نمایشگاه که مورد اعتراض بسیاری از شرکت های حاضر در نمایشگاه است، گفت: این نارضایتی بجاست. اما تقویم نمایشگاهی سه ساله بسته می شود و سازمان نظام صنفی رایانه ای دخالتی در انتخاب این تاریخ ندارد.
بحری افزود: تغییر زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ بارها از سوی سازمان نصر و شورای سیاستگذاری الکامپ پیگیری شد؛ اما نتیجه ای در بر نداشت.
وی همچنین گفت: نوسان نرخ دلار تاثیری در حضور شرکت ها در نمایشگاه الکامپ نداشت. با این وجود وضعیت بازار فناوری اطلاعات را به شدت تحت تاثیر قرار داد. 
استقبال بی سابقه از الکامپ
سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ درباره دلایل استقبال بی سابقه شرکت کنندگان از الکامپ این دوره گفت: بازار در حال تحول است و به سمت وسوی رونق می رود و مردم نیز به رونق اقتصادی امیدوار هستند. در سازمان نیز تلاش می کنیم وظیفه خودمان را در برگزاری نمایشگاهی شایسته به خوبی ایفا کنیم و بدون تردید یک نمایشگاه باکیفیت، مورد استقبال صنف قرار می گیرد.
بحری با بیان اینکه اپراتورها از الکامپ بیست و دوم استقبال خوبی کردند، گفت: شرکت های دارای پروانه FCP و اپراتورها، حضور پررنگی در نمایشگاه الکامپ امسال خواهند داشت. با این وجود می توان تقسیم بندی حضور شرکت ها در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم را این گونه اعلام کرد که بیشترین حجم غرفه های کوچک را بدنه صنف درخواست کرده است.
بحری اضافه کرد: درحال حاضر تقسیم بندی سخت افزار و نرم افزار واقعا دشوار است. این در حالی است که شرکت های فعال در حوزه شبکه با تمام قدرت حضور دارند. فعالان بخش امنیت نیز پرتعداد ظاهر شدند. دیتاسنترها نیز قابل توجه هستند. به طورکلی شرکت های IT حجم بیشتری را اشغال کردند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :