fanavaran
آخرین اخبار
facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی
کد خبر : 219646
تاریخ انتشار : 29 شهریور 1396 8:2

با اجرای پروژه ستاره دیجیتال

مخابرات ایران هوشمند و دیجیتال می شود

مراسم افتتاح مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات ایران و پروژه ستاره خلیج فارس برگزار شد.

فناوران - عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در مراسم رونمایی از این پروژه گفت: استراتژی شرکت مخابرات ایران برای به کارگیری فناوری اطلاعات در ارایه خدمات جامع و کامل به مشتری، همان ستاره دیجیتال است.
مظفر پوررنجبر با بیان اینکه اکنون در آغاز یک مسیر طولانی برای تحقق تمام IT شدن شرکت قرار گرفتیم، گفت: با وجود فضای مناسب یادگیری در شرکت، باید با همکاری و کار گروهی به تحقق تحول و توسعه کامل جامه عمل بپوشانیم.
عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ادامه داد: مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات ایران و پروژه ستاره دیجیتال با هدف تسهیل مسیر اهداف استراتژیک مخابرات در بخش آی تی بهره برداری شد.
وی افزود: ستاره دیجیتال پروژه یکپارچه سازی اپلیکیشن های مهم شرکت در بازه زمانی بلند مدت است که در آن شرکت ها از نظر مالی، سازماندهی و فنی به مخابرات ایران کمک می کنند تا مدلی برای تهیه OSS، BSS، بیلینگ و CRM داشته باشیم و براساس این مدل محصولات و خدمات با نگاه یکپارچه سازی و همگرا به صورت باندلینگ به مشتری ارایه شود.
وی با قدردانی از انسجام و اتحاد و همدلی هیات مدیره، به تصویب طرح ها و برنامه های توسعه و تحول در شرکت پرداخت و گفت: این حمایت می تواند به اجرای طرح ها سرعت بخشد به شرطی که راهبری و هدایت مناسب برای کارکنان وجود داشته باشد.
پوررنجبر از تمامی مدیران مخابرات مناطق خواست تا با همکاری یکدیگر بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که مشتری تمام سرویس های مورد نیاز خود را متمرکز دریافت کند که این امر با اجرای پروژه ستاره دیجیتال محقق خواهد شد.

 حرکت به سمت هوش دیجیتالی
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در مراسم افتتاح مرکز نوآوری فناوری اطلاعات مخابرات گفت: همگام با موج چهارم حوزه اینترنت و فناوری شرکت مخابرات نیز با افتتاح ستاره دیجیتال به یک شرکت هوشمند تبدیل می شود.
رسول سراییان افزود: شرکت های بزرگ و استارت آپ ها در بخش صنایع هوشمند سرمایه گذاری عظیمی انجام داده اند به نحوی که پیشران های امواج دیجیتال و صنایع روباتیک روز به روز درحال گسترش و کاهش قیمت هستند.
وی جهان هوشمند را نتیجه موج چهارم دیجیتال دانست و گفت: دولت، شرکت ها و تکنولوژی های نوین تشکیل دهنده این جهان هوشمند هستند. 
سراییان افزود: فضای ارتباطی در حال تبدیل از یک فضای پسیو به یک فضای اکتیو است و شرکت مخابرات ایران نیز با توجه به ره نگاشت تحول این سوال را مطرح کرده که چگونه فناوری موج چهارم دیجیتال را در مسیر توسعه و تحول شرکت رهنمون کند.
سراییان ادامه داد: علاوه بر شرکت پیشروی دیجیتال باید به یک شرکت هوشمند دیجیتال تبدیل شویم و این همان مسیر نهایی ره نگاشت تحول شرکت مخابرات ایران است.
وی گفت بدین منظور یک کمپین آموزشی در شش ماه دوم سال 96 شکل می گیرد که موجب تحولی اساسی در حوزه یادگیری فراگیر شرکت خواهد شد.
سراییان گفت: توسعه سرمایه انسانی زیربنای موج های دیجیتال هست که در نهایت تحقق شایسته سالاری، ایجاد انگیزه و شناخت بهترین ها را به دنبال خواهد داشت.

 توضیحاتی درباره مرکز نوآوری مخابرات
براساس این گزارش مرکز نوآوری فناوری اطلاعات یک محیط کاری نوین بر اساس استاندارد های جهانی  برای همکاری و مشارکت تیم های مختلف است تا کارکنان شرکت مخابرات ایران در فضایی وسیع و مناسب به همفکری، نوآوری و خلاقیت بپردازند. پروژه ستاره دیجیتال نیز ازجمله پروژه های قابل ارایه در این مرکز است. 
ستاره دیجیتال مجموعه ای از پروژه های سه ماهه ارتباطات و فناوري اطلاعات با هدف مشخص کسب و کار است که بر اساس آن تمام فعالیت های بخش هاي مختلف از فناوری اطلاعات، شبکه بازاریابی و خدمات مشتریان در راستای رضایت مشتریان همسو و هماهنگ خواهد شد. ستاره دیجیتال، يك  رویکرد جدید کاری است که محیط کاری جدیدی نیز ايجاد می کند.
بهره گیری از فناوری های نوین، استفاده از بهترین تجربیات بین المللی، بیشینه کردن روحیه کار تیمی و اتحاد و همکاری با شرکای قابل اعتماد داخلی و بین المللی از جمله اصول اجرای پروژه های تحول فناوری اطلاعات  است که موجب تسریع دستیابی به اهداف استراتژیک شرکت خواهد شد.
همچنین توانمند سازی کارکنان از دیگر اصول اجرای پروژه های تحول فناوری اطلاعات است که فرایند تصمیم گیری شرکت مخابرات ایران را تسریع می کند.

 پایان ماجرای مخابرات آذربایجان غربی
خبر دیگر از شرکت مخابرات ایران این است که جلسه ای پیرامون قراردادهای کارکنان با حضور هیات اعزامی از شرکت مخابرات ایران در مخابرات منطقه آذربایجان غربی برگزار و مسایل مربوط به قرارداد کارکنان مخابرات این منطقه بررسی شد.
براساس این گزارش جلسه در زمینه موضوع قرارداد نیروهای امور مشترکان با حضور فرقانی، نماینده اعزامی از طرف شرکت مخابرات و مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی و نمایندگانی از نیروهای امور مشترکان شنبه  25شهریور در سالن ویدئوکنفرانس مخابرات ارومیه برگزار شد.
فرقانی، نماینده اعزامی از طرف شرکت مخابرات ایران در این جلسه، با بررسی موضوع قرارداد کارکنان امور مشترکان و عکس منتشرشده در فضای مجازی مربوط به یکی از کارکنان قراردادی مخابرات منطقه آذربایجان غربی توضیحاتی را ارایه کرد.
وی گفت: این نیروها جزو سرمایه مخابرات بوده و همیشه تکریم کارکنان جزو رسالت ها و اهداف اصلی شرکت مخابرات است.
وی افزود: برای ارایه خدمات توسط کارکنان، به خصوص در حوزه مخابرات، وجود قرارداد بین پیمانکار و نیروها ضروری است و اگر مشکلاتی هم در اجرای بندهای قرارداد وجود داشته باشد با حضور نمایندگان مخابرات و اداره کار سریعا بررسی شده و هیچ گونه حقی از این نیروها ضایع نخواهد شد.
در ادامه اسمعیل زاده مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه نیروهای امور مشترکان در خط مقدم ارایه خدمات به مشتریان بوده و توجه لازم به این نیروها تاکنون انجام گرفته است، گفت:  هرگونه خواسته منطقی و مطابق قرارداد از طرف این نیروها با مخابرات قابل بررسی است و تکریم و احترام این نیروها از اولویت های ویژه مخابرات ایران و منطقه
 است.
در ادامه تعدادی از نفرات امور مشترکان که قرارداد امضا نکرده بودند، برای امضای قرارداد اقدام و فعالیت های کاری خود را از سر گرفتند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :