fanavaran
آخرین اخبار
facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی
کد خبر : 211114
تاریخ انتشار : 9 خرداد 1396 10:3

اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت تدوین می شود

پیش نویس مصوبه «اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی» با مشارکت صاحب نظران، متخصصان، دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان و تعدادی از روسای انجمن های صنفی این دفاتر در حال تدوین است.

ایسنا - معاون امور پستی سازمان رگولاتوری گفت: براساس ماده ۲۶ اساسنامه شرکت پست که در مرداد سال 1395 در مجلس تصویب شد، صدور مجوز راه اندازی، تاسیس و نظارت بر دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی و برون سپاری خدمات دولت به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی واگذار شده است.
مجتبی نصیری افزود: از زمان تصویب مجلس باید آیین نامه ها، ضوابط و مقررات متناسب با قانون به روز رسانی و اجرایی شود. بر همین اساس آیین نامه قبلی در این زمینه با نظرخواهی از ذی نفعان بازنگری و تصمیم بر این شد که فرایند صدور، تمدید و امور مربوط به مدیریت دفاتر پیشخوان خدمات دولت در قالب پیش نویس اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان خدمات دولت تهیه و برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارسال شود. همچنین مصوبه های مربوط به برون سپاری خدمات، برای تصویب از سوی مراجع ذی صلاح به صورت جداگانه تهیه شود. وی با بیان اینکه پیش نویس تهیه شده برای نظرخواهی از تمامی انجمن های صنفی استانی به ادارات کل مناطق نه گانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال شده است، گفت: ادارات کل مناطق نه گانه سازمان قرار است جلساتی را با انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان برگزار کرده و ضمن تشریح آیین نامه، نظرات آنها را دریافت می کنند.
نصیری افزود: پس از دریافت و جمع بندی نظرات، پیش نویس مصوبه در کمیته تخصصی فرعی کمیسیون که با حضور کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت، نمایندگان انجمن های استانی و سایر ذینفعان برگزار می شود، بررسی و پس از جمع بندی نظرات برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارسال می شود.
وی افزود: پس از تصویب اصول حاکم بر صدور پروانه پیشخوان خدمات دولت، مصوبات موردنیاز برای فرایند برون سپاری خدمات اجرایی می شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :