fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی
کد خبر : 198427
تاریخ انتشار : 6 دی 1395 10:51

پیام رسان

از امروز ستون جدیدی با نام «پیام رسان» به روزنامه فناوران افزوده خواهد شد که به انعکاس مستقیم نظرات، نقدها و مشکلات شما خواهد پرداخت. مطالب خود را از طریق اکانت تلگرام یا توئیتر @alishahla13 به دبیر صفحه ارتباطات یا توئیتر روزنامه به نشانی @itmen_news ارسال کنید.

بدقولی وعده پاسخگویی یک فروشگاه اینترنتی
در حراجمعه (Black Friday ) سایت بامیلو 6 قلم کالا خریداری کردم. 20 روز بعد تنها 4 قلم از این کالاها به دست مان رسید که یکی از آنها نیز شکسته بود. پس از پیگیری اعلام کردند کالای شکسته شده را همراه با دو کالای جا افتاده ارسال می کنند. اما تنها دو کالای جا افتاده را فرستادند و خبری از کالای شکسته شده نبود. در ضمن یکی از آن دو کالا نیز شکسته شده بود.
مجددا موضوع را پیگیری کردیم اما اکنون بیش از یک هفته است هیچ کس در بامیلو پاسخگوی کالای شکسته شده نیست. واقعا اگر توان برگزاری حراجی و فروش گسترده ندارند، چرا این کار را انجام می دهند؟
جعفر محمدی- تهران

ایرانسل و وعده وزیر ارتباطات
وزیر ارتباطات و رییس مرکز آمار ایران قول دادند تمام اپراتورها و ارایه دهندگان خدمات اینترنت، بابت شرکت آنلاین در طرح سرشماری دو گیگ اینترنت رایگان به مشترکان بدهند. اما شرکت ایرانسل از اختصاص این دو گیگ اینترنت خودداری می کند و می گوید ما در این طرح شرکت نکرده ایم. از طریق سامانه 195 هم پیگیری کردم اما هیچ پاسخی 
دریافت نکردم. 
سپیده اکبربیگی- تهران

ثبت نام شرکت کنندگان در الکامپ چه شد؟
تبلیغات زیادی برای ثبت نام شرکت کنندگان در نمایشگاه الکامپ انجام و حتی اعلام شد از سیستم های نوینی استفاده می شود. ولی در عمل ما اطلاعاتی از بازدیدکنندگان دریافت نکردیم.
یکی از غرفه داران نمایشگاه الکامپ


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :