fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی
کد خبر : 197658

«یکپارچگی ارتباط، مشتری پایدار» شعار مخابرات ایران در الکامپ 22

شرکت مخابرات ایران با شعار «یکپارچگی ارتباط، مشتری پایدار» و ارایه نخستین سرویس باندل مخابرات در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران حضور دارد.


فناوران-  بیدخام با بیان اینکه مجموعه مخابرات ایران در طول سنوات گذشته همیشه حضوری برجسته در نمایشگاه های تخصصی تلکام و الکامپ داشته، گفت: امسال با رویکرد یکپارچه سازی مطابق ره نگاشت تحول پنج ساله مخابرات در نمایشگاه تلکام حضور یافتیم و در نمایشگاه الکامپ نیز مخابرات منطقه تهران به نمایندگی از مجموعه مخابرات ایران، با ارایه سرویس های جدید و مبتنی بر ارزش افزوده خود در سالن 35  حضور خواهد داشت.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تشریح اهمیت حضور مجموعه مخابرات در چنین نمایشگاه هایی و تاثیر مستقیم در هویت برند مجموعه گفت: با توجه به رویکرد تجاری و مشتری مداری ره نگاشت تحول، به حضور صرف اکتفا نکرده و طبق سیاست های ابلاغی ره نگاشت، به دنبال سودآوری، تجاری سازی و حداکثر سازی هم افزایی ها در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور هستیم.
وی ضمن بیان اهمیت حضور مجموعه مخابرات ایران در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ تهران افزود: با توجه به نقشه راه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، تمام فعالان حوزه به دنبال۱۰ برابر کردن تولید محتوای بومی هستند که با توجه به نقش بنیادین و زیرساختی شرکت مخابرات ایران در برقراری ارتباطات، سهم عمده‎ای از این مسوولیت متوجه مخابرات است.
بیدخام حضور شرکت مخابرات ایران را به عنوان زیرساخت فضای ارتباطی کشور در ایجاد شبکه تحویل محتوا بسیار موثر ارزیابی کرد و افزود: در شبکه ملی اطلاعات، خدمات تامین کننده نیازهای اولیه مردم از قبیل دست یابی به دولت الکترونیک، سلامت ‏الکترونیک، ‏تجارت و آموزش الکترونیک با تعرفه هایی متناسب با استطاعت مردم هر منطقه ارایه می گردد.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: نمایشگاه الکامپ بزرگ‎ترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقه‎مندان عرضه شده و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین  دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به حوزه صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می کند.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با تشریح خدمات و سرویس های ویژه مخابرات در الکامپ امسال گفت: علاوه بر ارایه سرویس های متنوع در حوزه خدمات تلفن ثابت و ارزش افزوده، برای نخستین بار و همزمان با اجرای کمپین صددانه یاقوت، بسته باندل ویژه شامل اینترنت به همراه مکالمه رایگان به مشترکان ارایه کرده‎ایم.
بیدخام افزود: همزمان با ارایه سرویس های متنوع ارزش افزوده، شرکت مخابرات ایران بسته اینترنت و مکالمه رایگان اختصاصی را در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ ارایه می کند. در این کمپین با باندل سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) به همراه مکالمه تلفن ثابت، سرویس‎ها و بسته‎های حجمی مناسب طراحی شده است که به متقاضیان ارایه می شود.
وی گفت: بسته شگفت انگیز اینترنت صد دانه یاقوت، شامل ۱۰۰ گیگا بایت اینترنت به همراه یکصد ساعت مکالمه درون استانی به مبلغ یکصد هزار تومان ارایه می شود.
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: افزود: همچنین بسته های ۲۵ گیگا بایت اینترنت به همراه ۲۵ ساعت مکالمه رایگان درون استانی با قیمت ۴۰ هزار تومان و ۵۰ گیگابایت به همراه ۵۰ ساعت مکالمه رایگان درون استانی با قیمت ۷۰ هزار تومان از دیگر بسته های ویژه این جشنواره است.
وی اظهار داشت: تمام مشترکان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور می توانند در هر یک از سه طرح ویژه این کمپین شرکت کرده و از مزایای مکالمه رایگان درون استانی به همراه اینترنت با تعرفه مناسب و به صرفه استفاده کنند.
 مهندس بیدخام گفت: علاوه بر سرویس های ویژه جشنواره، فروش سرویس ADSL ویژه نمایشگاه الکامپ 95 با امکان خرید بسته های تخفیفی اینترنت خوب برای مشترکان در نمایشگاه انجام می شود.
گفتنی است بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از 25 تا 28 آذرماه 95 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :