fanavaran
آخرین اخبار
سرویس های خبری
پربیننده ترین خبرهای سرویس
یادداشت سرویس
اخبار برگزیده سرویس
گفت و گوی سرویس
گزارش سرویس
{#foreach $T.table as record}{#/for}
facebook RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره خروجی XML خروجی متنی
کد خبر : 240470

با معرفی برند «دیجی‌پی»

دیجی کالا وارد بازار فین تک شد

دیجی کالا ضمن اعلام ورود به بازار کالاهای تند مصرف، ادغام استارت آپ هماپی در گروه شرکت های دیجی کالا و تولد برند «دیجی پی» را اعلام کرد.

فناوران- دیجی کالا سه شنبه  هفته گذشته در نشستی خبری برنامه های خود را در سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی تشریح کرد. 
در این نشست که با حضور برادران محمدی، مدیران دیجی کالا برگزار شد، آمار میزان فروش کالاهای ایرانی در دیجی کالا اعلام شد. بر اساس این آمار، در سه ماهه اول سال ۹۷ نزدیک به ۵۲ درصد از فروش دیجی کالا به کالاهای ایرانی اختصاص پیدا کرده است.
 همچنین در حال حاضر ۱۱ هزار کسب و کار ایرانی با استفاده از مارکت پلیس دیجی کالا به فروش محصولات خود می پردازند و دیجی کالا انتظار دارد تا پایان سال جاری تعداد کسب وکارهای موجود در بازارگاه به بیش از ۵۰ هزار کسب و کار برسد.
اما خبر مهم اعلام شده در این نشست، ورود دیجی کالا به دو حوزه فین تک و مواد غذایی و کالاهای تند مصرف (FMCG) بود.
بنا به اعلام دیجی کالا، ادغام استارت آپ هماپی در گروه دیجی کالا در راستای سیاست حمایت از استارت آپ های موفق و ورود گروه دیجی کالا به حوزه های گوناگون تکنولوژی صورت پذیرفته و در سال جاری، برند جدید دیجی پی رسما وارد حوزه فین تک خواهد شد.
همچنین با اضافه شدن مواد غذایی تازه به گروه موادغذایی خشک و مواد بهداشتی، گروه FMCG دیجی کالا تکمیل خواهد شد و به این ترتیب امکان عرضه مستقیم مخصولات کشاورزی و باغداری از طریق این فروشگاه آنلاین ایرانی فراهم می شود. 
بر اساس این گزارش، دیجی کالا در سال جاری، باشگاه مشتریان و مرکزی نوآوری های دیجی کالا(Innovation Center)  را نیز راه اندازی کرده و به این ترتیب گروه دیجی کالا در سال 1397 شامل  دیجی کالا (Digikala)، دیجی استایل (Digistyle)، فیدیبو (Fidibo)، دیجی کلاب (Digiclub)، دیجی پی  (DigiPay) و دیجی کالا نکست (Digikala Next) خواهد
 بود.
دیجی کلاب، باشگاه مشتریان دیجی کالا، با هدف قدردانی، تشویق و  ارائه تسهیلات و تخفیف های بیشتر به مشتریان وفادار دیجی کالا  طراحی شده است. مشتریان دیجی کالا با کسب امتیاز در دیجی کلاب، می توانند خدمات و تسهیلات افزون تری، از  محصولات و خدمات گروه دیجی کالا و سایر همکاران تجاری دریافت کنند.
دیجی کالا نکست نیز بخش جدید دیگری است که بیشتر برای توسعه ی فناوری های جدید و نوپا برای ورود به اکوسیستم دیجی کالا فعالیت می کند. 
مجید قاسمی، مدیرعامل فیدیبو نیز در این نشست، فیدیبو پلاس یا سرویس اشتراک زمانی کتاب را معرفی کرد. بااین سرویس، کاربران عادی می توانند در بازه زمانی یک ماهه با پرداخت مبلغی مشخص به عنوان حق اشتراک، به تمام کتاب های موجود در این طرح دسترسی داشته باشند. البته فیدیبو پلاس مختص کاربران عادی نیست و مشتریان سازمانی نیز می توانند با پرداخت حق عضویت، اشتراک در فیدیبو پلاس را با کتاب های خاص فعال کنند.
قاسمی همچنین اعلام کرد که فیدیبو در صدد ورود به بازار ترکیه و ارایه پلتفرم فروش کتاب در این کشور است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :