آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 98280
تاریخ انتشار : 31 فروردین 1395 10:33
تعداد بازدید : 754

ایران خواستار افزایش همكاری در امور نمایشگاهی با آلمان شد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرایط پساتحریم و گشایش اقتصادی برای كشورمان زمینه توسعه همكاری‏ها را با كشورهای مختلف فراهم ساخته و خواستار افزایش مناسبات دوجانبه بین ایران و آلمان در امور نمایشگاهی هستیم.

روابط عمومی شركت نمایشگاه‏ها - حسین اسفهبدی در دیدار ولفرام فریش مدیر عامل نمایشگاه های هانوفر-آلمان با وی در محل نمایشگاه‎های بین‏المللی تهران، سابقه برگزاری نمایشگاه‏ها در دو كشور ایران و آلمان را یادآور شد و ابراز امیدواری كرد با توجه به گشایش در امور اقتصادی و شرایط پسا تحریم بتوان همكاری‎های دو جانبه نمایشگاهی را گسترش داد. 
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شركت سهامی نمایشگاه‎های بین‎المللی، در مورد امكانات و فضای نمایشگاه‎های جمهوری اسلامی ایران و تراكم برگزاری 80 نمایشگاه داخلی سالیانه گفت: كیفیت برگزاری نمایشگاه‎ها مثال زدنی است.
وی، ضمن مثبت دانستن سطح همكاری‎های نمایشگاهی بین دو كشور اظهار داشت: اكنون شرایط برای ارتقای كیفیت وكمیت همكاری‏ها مناسب است. 
ولفرام فریش  مدیرعامل نمایشگاه‏های هانوفر- آلمان نیز در این دیدار ابراز امیدواری كرد: شرایط پساتحریم و گشایش اقتصادی در ایران، به ویژه برگزاری نمایشگاه‏های بین‏المللی و تجاری زمینه مناسبی برای حضور فعال شركت‏های آلمانی باشد. 
ولفرام فریش مدیر عامل نمایشگاه‎های هانوفر- آلمان كه به اتفاق هیاتی عالی رتبه در ایران به سر می‎برد، در محل دایمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران از بخش‎های مختلف نمایشگاه بازدید بعمل آورده و از كیفیت برگزاری نمایشگاه‎ها آگاه شد.
شركت سهامی نمایشگاه‎های بین‎المللی ایران سال 38 تاسیس شد و از سال 46 با در اختیار گرفتن اراضی فعلی و برپایی سالن‎ها و ساختمان اداری در سال 1348 نخستین نمایشگاه بین‎المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت 21 روز و با حضور33 كشور برگزار 
كرد. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :