fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 96321
    تاریخ انتشار : 18 اسفند 1394 10:40
    تعداد بازدید : 876

    قایم مقام مدیرعامل شرکت فراگستر در گفت‎و‎گو با فناوران

    دریافت گواهینامه ملی حقوق مصرف‎کنندگان مهر تایید بر مشتری مداری شرکت فراگستر است

    فناوران- فراگستر، یکی از مجموعه‎های فعال در زمینه ارایه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات کشور است که به دلیل ارایه خدمات و پشتیبانی قابل توجه برای دومین سال موفق به دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف‎گنندگان شده است، در این رابطه با علیرضا معمارزاده قایم مقام مدیرعامل شرکت فراگستر به گفت‎و‎گو نشسته‎ایم که ماحصل آن را در ادامه می‎خوانید.

     چه مزایا و ویژگی‎هایی باعث شد تا شرکت فراگستر موفق به دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان شود؟
    از نظر ما مشتریان مهم‏ترین گروه ذی‎نفعان شرکت هستند. ما به این مهم اعتقاد داریم که بقای هر شرکت بستگی به رضایت، و رشد شرکت منوط به افزایش رضایت مشتریان است. لذا شرکت فراگستر جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان با ارایه محصولات نوین و یکپارچه و همچنین ارایه خدماتی بر مبنای روش های نوینی که در جهان پیشرو معمول شده است، سعی کرده با بالاترین کیفیت، اقدام به ارزش آفرینی برای مشتریان خود کند. بطور کلی به نظرم رعايـت اولويـت‎هـاي مشـتري مـداري، حركـت بـه سـمت تكريـم اربـاب رجـوع و پيـاده‎سـازي اصـول مشـتري مدارانـه در شرکت فراگستر از فاكتورهـاي اصلی اعطـاي ايـن گواهینامه ملی بود که قطع به یقین دریافت این گواهینامه مسوولیت و تعهد شرکت فراگستر را در قبال مشتریان و ذی نفعان این شرکت دو چندان کرده است.
     برای چندمین سال است که گواهینامه ملی دریافت می‎کنید و آیا برنامه‎ای دارید که این گواهینامه را به تندیس برنز یا نقره‎ای ارتقا دهید؟
    این دومین سالی است که بطور پیاپی شرکت فراگستر توانسته با تکیه بر اصول مشتری مداری، بهره‎گیری از کارشناسان متخصص و ایجاد فرآیندهای دقیق ارایه خدمات حوزه فن‎آوری اطلاعات به مشتریان و ذی‎نفعان خود، گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند. 
    قطعا دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان، جزو چشم‎اندازهای اصلی ما در فراگستر است، چرا که در اختیار داشتن چنین جوایزی نشان دهنده این خواهد بود که مجموعه، از هر حیث، رفتاری مبتنی بر جلب رضایت همه جانبه مشتریان دارد. لذا تمام تلاشمان را می‎کنیم تا در سال‎های آینده، شرکت فراگستر با بهره‎گیری از توان متخصصان خود و با تلاش و عزم جمعی، موفق به دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان شود و شرایط توسعه رضایت‎مندی مشتری را به صورت یک فرهنگ کامل و جامع، جامه عمل بپوشاند. 
     در مجموع توضیح دهید که شرکت فراگستر برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات پشتیبانی چه مواردی را لحاظ کرده و اکنون شبکه خدمات پس از فروش شرکت در چند استان فعال است؟
    خدمات پشتیبانی فراگستر یکی از مراحل اصلی چرخه حیات محصولات و پل ارتباطی پایدار ما با مشتریانمان است. به همین منظور توسعه مستمر شبکه خدمات و علی الخصوص ارایه خدمات نوین الکترونیکی و همچنین کاهش زمان خدمت رسانی به مشتریان همیشه جزو برنامه‎های مستمر و همیشگی این شرکت بوده است
    در طی 18 سال فعالیت شرکت، تعدد و تنوع دامنه فعالیت مشتریان ما باعث شده گنجینه ای از فرایندها و تجربه های حرفه ای از کسب وکارهای گوناگون، در اختیارمان قرار گیرد. درحال حاضر در راستای ایجاد رابطه بلندمدت با مشتریان با الگوگيري نمونه برداری شده از رویکرد جهانی ITIL و بکارگیری زیرساخت‎های فنی لازم، و همچنین بهره‎گیری از نیروهای متخصص توانستیم رضایت مشتریان خود را تاحد بسیار بالایی جلب کرده و رابطه بین آنها و شرکت را تقویت کنیم. از اساسی‏ترین این زیرساخت‎ها می توانم به پورتال جامع مشتریان اشاره کنم. نکته دیگر ايجاد یک پایگاه دانش غنی و کاربردی در فراگستر است. با بررسي هايی كه انجام داده‏ايم به اين نتيجه رسيده‏ايم كه يكي از عواملي كه بر افزايش كيفيت سرويس‎های پشتیبانی تاثيرگذار است، افزايش سطح دانش تخصصي كارشناسان در فراگستر و سازمان مشتري است. ايجاد بانك دانش از جمله اقداماتي است كه براي افزايش دانش كارشناسان داخل و بيرون از سازمان انجام شده است. در اين مجموعه دانش هاي تخصصي در حوزه هاي مرتبط با سيستم ها را فراهم كرده ايم كه مي تواند به كارشناسان پشتيباني كمك كند تا راه‎حل مساله را در مدت زمان كوتاه تري پيدا كنند و ايده هاي جديد را نيز در آن با سايرين به اشتراك بگذارند. 
    علاوه بر موارد اساسی فوق به‎منظور جلب رضایت مشتریان در فراگستر واحدی به نام مراقبت از مشتری داریم که با تمرکز و دقت کامل، نظرات، ایده‎ها، راهکارها، انتظارات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان را دریافت کرده و از این بازخوردها در جهت بهبود و پیشرفت کار استفاده می‎کنیم. این امر در نهایت به ارایه خدمات با کیفیت بالاتر و رضایت بیشتر مشتریان منتهی خواهد شد. 
    هم‎اکنون خدمات پشتیبانی فراگستر توسط نمایندگی‎های فعال در تهران و بیش از 10 مراکز استان ارایه می‎شود. مشتریان با توجه به نیاز، منطقه جغرافیایی و نوع کسب و کارشان، می توانند از خدمات پشتیبانی فراگستر استفاده کنند. 
     در میان انواع لوح و تندیس‎هایی که در صنف فناوری اطلاعات ارایه می‎شود، تندیس حمایت از حقوق مصرف‎کنندگان دارای چه جایگاهی است؟
    دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان دستاورد بزرگی برای هر مجموعه و یا شرکت است که نشان دهنده میزان اهمیت و جدیت شرکت در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده و احترام به حقوق ایشان است. چرا که مجموعه در فرایندی دقیق و پیچیده، ممیزی می‏شود و این موضوع علاوه بر اینکه تحلیلی از سازمان می‎دهد، مهر تاییدی بر عملکرد مجموعه ارزیابی شده خواهد بود و موجب افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات شرکت می‎شود. بنابراین می‎توانم بگویم که تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده جایگاه بسیار رفیعی در بین تندیس‎ها و جوایز صنف فناوری دارد. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :