آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 96085
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1394 11:4
تعداد بازدید : 836

8 و 9 اردیبهشت 95 و با شعار دورهمی تجربه‌ها

دومین رویداد «پنج شنبه بازار» برپا می شود

کافه بازار، فروشگاه بزرگ اپلیکیشن ایران، اردیبهشت ماه سال آینده نشستی موسوم به « ۵شنبه بازار» را با حضور بیش از ۷۰۰ طراح، توسعه دهنده و برنامه نویس برگزار می کند تا ضمن تبادل تجربه و تلاش برای  ارتقای کیفیت نرم افزارهای موبایل، این کسب و کارها را برای ورود بازیگران بین المللی و رقابت در عرصه جهانی مهیا کند.


فناوران- حسام آرمندهی، مدیرعامل و یکی از موسسان کافه بازار، عصر پنجشنبه در یک نشست خبری در محل کافه بازار،  هدف از راه اندازی رویدادهای «۵ شنبه بازار»را «تبادل تجربه» میان این مجموعه و جامعه ۱۵ هزار توسعه دهنده اش دانست و گفت: در قدم اول در زمستان سال گذشته که رویداد نخست ۵ شنبه بازار برگزار شد احساس می کردیم باید خودمان و توسعه دهندگانی که عضو خانواده بزرگ ما هستند به تعامل بهتری برسیم و از نزدیک با یکدیگر بیشتر آشنا شویم. 
به گفته آرمندهی، پی رنگ رویداد سال گذشته، تقویت ارتباطات بین توسعه دهندگان و سرمایه گذاران و تقویت توانایی تیم سازی بود ولی در رویداد آینده که هشتم و نهم اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار خواهد شد با توجه به فضای اقتصادی پیش رو، هدف ارتقای کیفیت نرم افزارهای ایرانی در حوزه موبایل و نزدیک کردن آنها به تولیدات و رقابت جهانی در این حوزه است.  
مدیرعامل کافه بازار با اعلام نصب این فروشگاه روی بیش از ۲۸ میلیون دستگاه تبلت و موبایل و رشد ۱۲۰ درصدی درآمدهای آن در سال ۹۴ ، تاکید کرد که استفاده گسترده و مناسب از داده ها برای بهبود تجربه کاربران و توسعه دهندگان مهم ترین دستور کار کافه بازار در سال ۹۵ خواهد بود. وی افزود: در این رویکرد زمینه هایی همچون تحلیل داده ها، فروش و پرداخت اینترنتی و توسعه تجارت الکترونیکی را گسترش خواهیم داد و معرفی نسخه هفتم  نرم افزار کافه بازار هم قدمی در همین جهت است. 
حسام آرمندهی همچنین، با استقبال از ورود بازیگران خارجی به بازار نرم افزارهای موبایل ایران ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از این رقابت جدید نه تنها محصولات متنوع تری به کاربران ایرانی عرضه شود، بلکه توسعه دهندگان ایرانی هم تجربیات و استانداردهای بالاتری را برای حضور در بازاری بین المللی کسب کنند. 
در ادامه این نشست، امین امیرشریفی، مدیر بازاریابی کافه بازار،  با رونمایی از نسخه هفتم نرم افزار این فروشگاه گوشه ای از قابلیت های آن را به رسانه ها معرفی کرد.
به گفته امیرشریفی، برای ارتقای تجربه کاربری کافه بازار این بار پیش و در حین روند طراحی، مطالعات و نیازسنجی و رفتارشناسی فراوانی روی کاربران انجام داده ایم. مثلا فهرست ها و دسته بندی های جدید و جذابی برای کاربران کافه بازار ایجاد شده که به لحاظ بصری هم چشم نواز باشند یا نحوه چینش و نمایش برنامه ها را به سمت ایجاد تنوع و تجربه بهتر پیش بردیم. 
از جمله قابلیت های جدید نسخه هفتم نرم افزار این فروشگاه، می توان به امکان ساخت حساب کاربری با استفاده از گوگل و شماره تلفن و امکان ورود به حساب با استفاده از رمز یک بار مصرف اشاره کرد. 
هدیه میر ی مقدم، مدیر برندینگ کافه بازار نیز مهم ترین جزئیات دومین مراسم ۵ شنبه بازار را به خبرنگاران اعلام کرد و گفت: تمرکز این رویداد حتی بیشتر از سال گذشته بر هسته جدی تر توسعه دهندگان نرم افزار موبایل در سراسر کشور است و از همین رو برای جامعه بزرگ توسعه دهندگان کافه بازار تسهیلات خاصی در زمینه ثبت نام و حضور قائل شده ایم. 
به گفته او، این مراسم با محوریت «دورهمی تجربه ها» می کوشد ارتباط میان کارشناسان و مربیان فنی داخلی و خارجی، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی، سرمایه گذاران و مدیران کافه بازار را با چند صد توسعه دهنده این حوزه تقویت کند. 
میری مقدم خبر از سخنرانی ها و کارگاه هایی در زمینه های فنی، کسب وکار و آخرین روندها و فرصت های بازار اپلیکیشن ایران با حضور چهره های برجسته ی داخل و خارج از کشور داد و گفت: «بارت تکرار شونده در پنجشنبه بازار امسال «… باز ببین» است که در مفهومی ایهام آمیز مخاطبان را تشویق به بازبینی در مفاهیم طراحی، فنی، ارتباطی و کسب و کارشان می کند. 
مدیر برندینگ کافه بازار در عین حال خبر از چندین میزگرد در زمینه بازی سازی، راه های جذب سرمایه و بومی سازی داد و از علاقه مندان دعوت کرد که از طریق آدرس
 5shanbe.cafebazaar.ir یا سایت 
evand.ir برای حضور و ثبت نام اطلاعات بیشتری کسب کنند. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :