آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 95968
تاریخ انتشار : 12 اسفند 1394 10:55
تعداد بازدید : 602

آسیاتک موفق به کسب نشان سرآمدی برنزین جایزه ملی کیفیت شد

از میان 58 شرکت دولتی و خصوصی حاضر در پنجمین جایزه ملی کیفیت؛ شرکت انتقال داده‎های آسیاتک نشان سرآمدی برنزین در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL2+ را دریافت کرد.

فناوران- محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک با بیان اینکه جلب رضایت مشتری و مصرف کننده از طریق بکارگیری معیارهای مدل جایزه ملی کیفیت، بستر مناسبی برای ارتقا دستیابی به موفقیت پایدار را فراهم می‎کند گفت: جایزه ملی کیفیت هر ساله براساس معیارهایی چون رهبری و مدیریت، نتایج مشتری و مصرف كنندگان، نتایج محیط زیست و جامعه، فرآیندها، منابع،كاركنان و نتایج عملكردی شرکت‎هایی که متقاضی حضور در مدل ارزیابی هستند برگزار می‎شود تا نقاط قوت و بهبود آنان شناسایی شده و در مسیر تعالی قرار گیرند.  
یوسفی زاده با بیان اینکه از سال 1390 با حضور پی در پی در ارزیابی‎های جایزه ملی کیفیت ICTINQA در دوره اول موفق به دریافت لوح تقدیر نامه سطح اهتمام به کیفیت و در سال 90 با تلاش‏های صورت گرفته در مدیریت کیفیت در ارایه اینترنت پرسرعت توانستیم تقدیرنامه دو ستاره اشتهار به کیفیت دریافت کنیم، گفت: آسیاتک موفق شد در سال 92 گواهينامه 3 ستاره اشتهار به کیفیت در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و در سال گذشته نیز به خاطر مدیریت کیفیت در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت +2ADSL موفق به دریافت تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایزه‎ای است کشوری که براساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینه‎های ارتباطات فناوری اطلاعات و انتخاب برترین آنها هر ساله با حضور وزیر ارتباطات و معاونان وی و همچنین  مدیران  شرکت‎ها و سازمان‎های تابعه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، رییس سازمان ملی بهره وری ایران و رییس و اعضای انجمن مدیریت کیفیت ایران، برگزار می شود. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :