آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 9530
تاریخ انتشار : 5 تیر 1391 12:35
تعداد بازدید : 403

کاهش 8 درصدی عرضه جهانی تلویزیون

با کاهش 8 درصدی عرضه جهانی تلویزیون در سه ماهه اول 2011 تاثیر رکود اقتصادی جهانی بر عملکرد شرکت های سازنده تلویزیون هم مشخص شد.

خبرگزاری فارس- نخستین بار در سه ماهه دوم سال 2009 بود که کاهش جهانی عرضه تلویزیون با آغاز بحران اقتصادی در سطح جهانی کلید خورد. حال با تداوم و تشدید بحران مردم هم رغبت کمتری برای خرید تلویزیون‌های جدید از خود نشان می‌دهند. بر اساس آمار منتشر شده از سوی موسسه NPD DisplaySearch، در سه ماهه اول سال 2011 در مجموع 51 میلیون واحد جدید تلویزیون روانه بازارهای جهانی شده است. یکی دیگر از علل کاهش عرضه تلویزیون، کاهش عرضه تلویزیون‌های LCD به بازارهای دنیا بوده که در یک سال اخیر به طور مرتب ادامه داشته است. در حالی که قیمت تلویزیون‌های LCD کمتر از حد انتظار کاهش یافته، مردم به خصوص در کشورهای در حال توسعه کماکان به خرید تلویزیون‌های قدیمی‌تر CRT علاقه دارند..


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :