آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 95080

از سوی سازمان توسعه تجارت صورت می‌گیرد

انطباق شبکه حمل و نقل با اهداف بازرگانی

مینا مهرنوش، معاون توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر اهمیت توسعه حمل و نقل جهت توسعه صادرات کشور، گفت: یکی از عواملی که به کسب بازارهای هدف و کاهش هزینه‎های تمام شده کمک می کند بحث توسعه حمل و نقل کالا است؛ به طوری که اغلب کالاهای ما به علت بالا بودن هزینه‎های تمام شده که بخش قابل ملاحظه‎ای از آن مربوط به حوزه حمل و نقل است، در بازار های جهانی رقابتی نیست.

وی با بیان اینکه در انتخاب کشورهای هدف صادراتی باید به شرایط اقتصادی، سیاسی، تکنولوژیک و زیرساختی کشورها توجه داشت، گفت: سه رکن اساسی در انتخاب و تنظیم روابط وجود دارد که شامل شرایط بازارهای هدف، مزیت های داخل کشور و نحوه ورود به بازار وجود دارد که از ترکیب این سه رکن می توان به بهترین ساختار برای ارتباطات به آینده بین‎المللی دست پیدا کرد. 


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :