آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 94101
تاریخ انتشار : 12 بهمن 1394 11:26
تعداد بازدید : 897

هماهنگ باشگاه مشتریان راه اندازی کرد

شرکت هماهنگ که در حال حاضر یکی از نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش تبلت و موبایل های سامسونگ در ایران به شمار می رود، باشگاه مشتریانی به نام هماهنگ پلاس را با هدف قدردانی، تبادل نظر و ایجاد ارتباط نزدیک تر با مصرف کنندگان کالاهای این شرکت ایجاد کرده است.


فناوران- شرکت هماهنگ مدتی است برای ساختن بستری مناسب برای باشگاه مشتریان هماهنگ پلاس برنامه ریزی می کند که این برنامه ریزی در زمینه ایجاد باشگاهی با اهداف بلند مدت برای مشتریان وفادار به هماهنگ صورت می گیرد.
با توجه به تنوع وجود تلفن های همراه با برندهای متفاوت، خدمات پس از فروش و سرویس های متفاوت، شرکت هماهنگ جهت ایجاد تمایز مشتریان وفادار خود اقدام به ایجاد باشگاه مشتریان کرده است. 
عمده فعالیت هماهنگ پلاس ارایه خدماتی متمایز، ایجاد کمپین های ویژه برای اعضای هماهنگ پلاس همانند خرید متمایز، خدمات پس از فروش، خرید مجدد متمایز، جوایز خاص و اطلاع رسانی های پیوسته خواهد بود.
هماهنگ پلاس علاوه بر برنامه های تشویقی برای مصرف کنندگان، فروشندگان و فروشگاه ها ی برتر را نیز تحت پوشش خود قرار داده است تا بتواند فروشی بهتر با سرویس بهینه به مشتریان هماهنگ ارایه کند.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :