آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 89919
تاریخ انتشار : 2 دی 1394 12:47
تعداد بازدید : 755

آينده بانكداري به ترويج خدمات الكترونيكي بستگي دارد

اسماعيل لل‍ه گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران د با بیان اهميت ترويج بانكداري الكترونيكي گفت: آينده بانك و بانكداري به ترويج و آموزش خدمات بانكداري الكترونيكي بستگي دارد. استفاده از ابزارهايي همچون موبايل و اينترنت در بانكداري گسترش يافته است و تلفن هاي همراه در آينده نزديك به يكي از مهم ترين ابزارهاي پرداخت تبديل خواهند شد.

فارس - وي افزود: براي توسعه زيرساخت هاي بانكداري الكترونيكي هزينه هاي زيادي صورت گرفته و بسترهاي خوبي فراهم شده است، اما بايد اين خدمات را به مشتريان آموزش دهيم. در آينده مراجعه مشتريان به شعبه كاهش خواهد يافت، لذا از هم اكنون بايد با برنامه ريزي اصولي و منظم، به فكر آموزش مشتريان باشيم. در وهله اول نيز بايد خود همكاران اين خدمات را فرا بگيرند و به كار بندند.
مديرعامل  بانک صادارت  گفت: در توسعه بانكداري الكترونيكي، اولين ها موفق هستند. وقتي يك مشتري از خدمات بانكداري الكترونيكي بانكي استفاده كرد، ديگر به راحتي نمي توان او را به استفاده از خدمات بانك ديگري ترغيب كرد.وي با  بیان به اهميت راه اندازي باجه ترويجگران گفت: ترويج خدمات نوين از حساسيت بالايي برخوردار است ، بايد همه به اهميت ترويج خدمات بانكداري الكترونيكي توجه كنند. لازم است زيرساخت هاي قوي براي اين باجه طراحي و بستري براي ايجاد يك هلدينگ نرم افزاري و سخت افزاري فراهم شود تا بسياري از خدمات بانكداري همچون ضمانت نامه ها، تسهيلات و اعطاي دسته چك و غيره در بستر فضاي الكترونيكي به مشتريان ارائه شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :