fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 89368
    تاریخ انتشار : 25 آذر 1394 0:6
    تعداد بازدید : 920

    سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ:

    ثبت مشخصات بازدیدکنندگان، برنامه نصر کشور برای الکامپ بعدی است

    عضو هیات مدیره سازمان نصر کشور و سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ مورد تعداد شرکت‎های حاضر در نمایشگاه الکامپ و دلیل اینکه برخی از شرکت‎ها نتوانستند در این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنند، گفت: 480 شرکت برای حضور در نمایشگاه درخواست داده بودند که در نهایت حضور حدود 350 شرکت در نمایشگاه قطعی شد.

    فناوران- باقر بحری گفت: نزدیک به 19 هزار متر مربع فضای مسقف نمایشگاهی و 2600 متر مربع غرفه در فضای باز برگزار شده که به این ترتیب الکامپ امسال در فضایی بیش از 21 هزار متر مربع برگزار شده 
    است. 
    بحری گفت: برای تبلیغات این دوره از نمایشگاه نیز 42 بیلبورد و استرابورد در سطح شهر نصب شده و تبلیغات در نشریات و رادیو تلویزیون نیز انجام می گیرد. 
    وی همچنین افزود: نخستین هدف سازمان نظام صنفی رایانه‏ای در این دوره از الکامپ این است که این نمایشگاه در سطحی بین المللی و مطابق با استانداردها برگزار کنیم. 
    بحری اضافه کرد: در این رابطه تلاش شده در هر غرفه ای که پرداخت ارزی دارد، حتما یک فرد خارجی به نمایندگی از شرکت مادر حضور داشته باشد.اما قطعا برای سال آینده شرکت های خارجی به طور مستقیم به نمایشگاه خواهند آمد.
    وی همچنین افزود: طی چهار روز برگزاری الکامپ 2015  بسیاری از شرکت های خارجی برای بررسی ظرفیت‎های بازار فناوری اطلاعات ایران می‎آیند.
    سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ در مورد رجیستر بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز گفت: ما اکنون نمی دانیم چه بازدیدکننده ای از کجا و با چه سطح تحصیلات و تخصصی می آید و به کدام بخش نمایشگاه علاقه مند است و برای این کار باید بحث رجیستر کردن افراد پیش از الکامپ اتفاق بیفتد.
    وی افزود: حضور در نمایشگاه برای برخی از شرکت‎ها هزینه زیادی در بر دارد، به همین دلیل شرایطی فراهم شد که بتوانند از منابع ارزان مالی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک برای حضور در الکامپ بهره مند شوند. 
    بحری در عین حال در خصوص اینکه چرا برخی از شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات امسال در الکامپ حضور نیافتند به فناوران گفت: در این دوره از نمایشگاه با تلاش بسیار 20 هزار متر فضا از شرکت سهامی نمایشگاه ها گرفتیم در صورتی که تقاضا برای حضور بیش از 40 هزار متر بود.وی افزود: به همین دلیل برای اینکه بتوانیم پاسخگوی این حجم از تقاضا باشیم مجبور شدیم متراژ غرفه ها را کم کنیم که موجب نارضایتی برخی از شرکت ها شد.
    سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه بسیاری از شرکت‎ها متقاضی حضور در سالن 38 نمایشگاه هستند، گفت: این موضوع نیز باعث شده تا برخی از شرکت‎هایی که نتوانستند در سالن 38 حضور داشته باشند انصراف دهند.
    وی افزود: بنابراین بسیاری از شرکت‎ها نه بخاطر متراژ کمتر بلکه به خاطر عدم حضور در سالن 38 
    گله مند بوده‎اند.
    بحری با بیان اینکه امسال سعی کرده ایم نمایشگاه الکامپ را به استاندارد نمایشگاهی نزدیک کنیم، گفت: به طور مثال بحث ارزی- ریالی نمایشگاه را شفاف کردیم تا دیگر شبه ای در این زمینه وجود نداشته باشد. 
    وی افزود: اگر نتوانستیم در مورد بحث ارزی برای صنف کار مهمی انجام دهیم، اما حداقل در این زمینه شفاف‎سازی صورت گرفت.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :