fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 88819
    تاریخ انتشار : 16 آذر 1394 11:42
    تعداد بازدید : 969

    اینترنت دست بابانوئل را رو کرده است

    دهه هاست که پدر و مادرها نگرانند که بچه ها حقیقت بابا نوئل را بفهمند و دست شان رو شود که خودشان کادوهای کریسمس را برای بچه های شان می خرند، اما این روزها یک مشکل بزرگ در این مورد دارند و آن اینترنت است.

    DailyMail- براساس نظرسنجی های اخیر از هر هشت پدر و مادر آمریکایی یک نفر از آنها معتقد است که اینترنت مسوول فاش شدن راز آنها در خریدن کادوهایی است که به اسم بابا نوئل به فرزندان شان می دهند.44 درصد از پدر و مادرها گوگل را مقصر برای تخریب داستان کریسمس می دانند، زیرا کودکان با جست وجوی بابا نوئل در این موتور جست وجو درمی یابند که بابا نوئل هم به همان اندازه درخت کریسمس مصنوعی است.
    از زمانی که موتور جست وجوی گوگل (در سال 1997) و فیس بوک (در سال 2005) راه اندازی شده، میانگین سن افرادی که متوجه می شوند بابا نوئل یک دروغ شیرین است از 8/05 سال به 7/71 سال رسیده است. 
    بیشتر پدر و مادرها هم اکنون می گویند که کودکان در گذشته به طور متوسط در سن 8/71 سالگی به این موضوع پی می بردند؛ در حالی که هم اکنون به طور میانگین 7/25 سالگی این راز را می فهمند و این میزان کاهش سنی 16/6 درصدی را نشان می دهد. 
    قبل از پیدایش اینترنت، تنها روشی که بچه ها می توانستند حدس بزنند که بابا نوئلی در کار نیست، این بود که پدر و مادرها خودشان سوتی بدهند و مثلا کادوها را در جایی پنهان کنند که از تیررس کودکان شان در امان نماند. اما اکنون، دو سوم پدر و مادرها هرگز تاریخچه مرورگر خود را حذف نمی کنند و به همین دلیل، کودکان به راحتی می توانند ببینند که پدر و مادرشان قصد کادویی را برای شان داشته اند که همیشه آرزویش را داشتند. 
    این نظرسنجی نشان می دهد که از هر 10 کودک یکی از آنها کارآگاه سایبری است به این معنا که بعد از مشاهده کادوهای شان در اکانت فروشگاه پدر و مادرشان خیلی زود متوجه می شوند که بابا نوئل دروغی بیش نیست..


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :