fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 86307
    تاریخ انتشار : 9 آبان 1394 13:48
    تعداد بازدید : 633

    از اواخر سال 2016

    بانک سلطنتی مشتری سرویس سازمانی فیس بوک شد

    پایان سال 2016 میلادی بیش از 100 هزار کارمند بانک سلطنتی اسکاتلند از ابزار سازمانی ویژه فیس بوک استفاده خواهند کرد.

    رایورز- بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان اوایل سال جاری میلادی از سرویس سازمانی ویژه خود موسوم به Facebook at Work رونمایی کرد و توضیح داد این ابزار نسخه سازمانی شبکه اجتماعی فیس بوک محسوب می شود و برای صاحبان کسب وکار و کارمندان ساخته شده است.
    هم اکنون چند ماه از معرفی این حصول گذشته است و فیس بوک اواخر هفته گذشته بزرگ ترین مشتری خود برای این سرویس را معرفی کرد و توضیح داد که قرار است این مرکز از ابزار سازمانی مذکور استفاده کند.
    فیس بوک اعلام کرد «بانک سلطنتی اسکاتلند» تصمیم گرفته است از مارس آینده ۳۰ هزار کارمند خود را به شبکه FB@Work مجهز کند. علاوه بر این قرار شده است از پایان سال ۲۰۱۶ میلادی بیش از ۱۰۰ هزار کارمند این بانک ابزار مذکور را در اختیار بگیرند.این قرارداد ارزش Facebook at Work را به سازمان های جهان نشان می دهد و فعالیت بزرگ ترین شبکه اجتماعی جهان را وارد عرصه جدیدی می کند.
    «جولین کودورنیو» مدیر پلتفرم جهانی همکاری های فیس بوک در شهر لندن توضیح داد ابزار Facebook at Work نسل جدید خدمات سازمانی را ارایه می دهد و هم اکنون حدود ۳۰۰ سازمان در جهان از آن استفاده می کنند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :