آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 85146
تاریخ انتشار : 20 مهر 1394 14:8
تعداد بازدید : 832

برندسازی راهی برای حضور در بازارهای صادراتی است

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: امروز یکی از ضعفی جدی تولیدات کشور، نبود برندسازی در بخشهای مختلف است و جمهوری اسلامی ایران تاکنون برای حضور در بازارهای صادراتی از این مسیر بی بهره بوده است.


ایرنا - رضا امیدوار تجریشی گفت: هماهنگی و هم افزایی صنعتگران و تجار سبب می شود که تولیدات صادرات محور باشد زیرا با برندسازی می توان مطابق سند چشم انداز 1404 حرکت کرد.
وی لزوم صدور تاییدیه از سوی سازمان ملی استاندارد برای تولیدات صادراتی را یادآور شد و گفت: کیفیت صادرات، گواهی مرجع مزبور را نیاز دارد، درغیر این صورت به بازار صادراتی لطمه وارد می شود. وی افزود: معافیت های مالیاتی و گمرکی ابزاری برای تشویق صادرکنندگان کشور است اما این ابزار به شیوه درست در خدمت صادرات نبوده و امروز کاهش صادرات در کنار عوامل مختلف، از نبود مشوقهای لازم ضربه دیده است.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :