fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 81919
    تاریخ انتشار : 10 شهریور 1394 23:36
    تعداد بازدید : 1057

    در همایش بین‌المللی بازاریابی دیجیتال و صنعت گردشگری مطرح شد:

    اشکال سایت های گردشگری ایرانی تک زبانه بودن است

    همایش بین المللی بازاریابی دیجیتال و صنعت گردشگری روز گذشته در تبریز آغاز برگزار شد.

    فناوران- مدیر مارکتینگ گوگل در این همایش خواستار توسعه فضای مجازی در گردشگری ایران شد و گفت: تک زبانه بودن سایت های گردشگری ایرانی کار کاملی نیست و باید اطلاعات دقیقی در سایت های گردشگری خودتان ثبت کنید.
    بیتاریز افیشیادقیو گفت: چیزی که در رسانه های غربی گفته می شود با واقعیت های موجود در ایران متفاوت بوده و ما خوشحال هستیم که به ایران دعوت شده ایم.
    افیشیادقیو گفت: آنچه که بسیار مهم است توسعه خرید و فروش دیجیتال بوده و توسعه این بخش بسیار سریع است و آنچه که نیاز گردشگری در زمینه الکترونیکی است خرید بلیط و رزرو هتل از طریق سیستم های مجازی است.
    مدیر مارکتینگ گوگل با بیان اینکه پرداختن به توسعه گردشگری با توجه به توان رقبا امکان پذیر خواهد بود، گفت: باید تفاوت ها و قدرت طرف مقابل را بدانیم و زمینه های قدرت کشورها را بشناسیم.
    وی عنوان کرد: کشورهای مختلف و شهرهای زیادی وجود دارد، باید وجه امتیاز خود را برای گردشگران بیان کنیم و در مرحله بعد بتوانیم گردشگران نقطه هدف خود را بشناسیم.
    مدیر مارکتینگ گوگل یادآور شد: در حال حاضر، صدها شرکت هواپیمایی و هزاران هتل مطرح، در جهان وجود دارد و بازار عظیم و پر از رقابتی وجود دارد که باید در این میان موفق عمل کرده و بر قابلیت ها تکیه کنیم.
    افیشیادقیو خواستار توسعه فضای مجازی در گردشگری ایرانیان شد و گفت: تک زبانه بودن سایت های گردشگری ایرانی کار کاملی نیست و باید اطلاعات دقیقی در سایت های گردشگری خودتان ثبت کنید.
    وی گفت: حرکت گام به گام در زمینه گردشگری آنلاین مهم است و باید بتوانیم از ظرفیت موتورهای جستجو در وب استفاده کنیم.
    مدیر مارکتینگ گوگل، از برنامه ریزی برای توسعه گردشگری میان تبریز و  شرکت های بین المللی خبر داد و گفت: اگر روش های جدید را به کار ببندیم به راحتی پروازهای بین المللی به تبریز امکان پذیر خواهد بود.
    وی بر استفاده از روش های نوین جذب مشتری تاکید کرد و گفت: باید در طراحی سایت ها به سلیقه مخاطبان نیز توجه کنیم و آنچه را که مخاطب، طلب می کند در سایت به کار ببندیم.
    نیک گارنر مديرعامل شركت 90 ديجيتال انگلستان نیز در این همایش گفت: اتفاقات خوبي در زمينه گردشگري در ايران رخ داده و دولت تاكيد خاصي بر توسعه گردشگري دارد و رويكرد برجسته اي در اين زمينه رخ داده است.
    گارنر بیان کرد: دسترسی به رسانه های اجتماعی و فناوری اینترنتی در ایران بسیار بالاست و از نظر فناوری جوانان ایرانی در رتبه خوبی قرار دارند و به راحتی در شبکه های خبری و اجتماعی مجازی گردش می کنند. 
    وی خاطرنشان کرد: دولت ایران حمایت کلانی از تغییر زمینه های جذب گردشگر دارد و این امر فرصت های زیادی برای بخش خصوصی گردشگری فراهم کرده و باید از این فرصت ها استفاده کرد. نیک گارنر گفت: دولت ایران قصد دارد 400 هتل جدید در کشور بسازد و این یک فرصت بسیار مهم برای فعالان گردشگری است. 
    وی یادآور شد: در 10 سال گذشته اتفاقات مهمی در عرصه گردشگری مجازی رخ داده و شما نیز باید بتوانید به این اتفاقات مهم متصل شوید. 
    مدیر عامل شرکت 90 دیجیتال انگلستان یادآور شد: در بررسی 200 هزار سایت دیجیتالی در زمینه گردشگری به این نتیجه رسیدیم که باید در این زمینه هوشمندانه عمل کنیم و بهینه سازی سایت ها را مورد توجه قرار دهید. 
    وی افزود: بهینه سازی موتورهای جستجو در میان سایت های ایرانی باید جدی تر گرفته شود و به بیان ساده تر باید زمینه استفاده مطلوب مخاطبان را فراهم کنیم.
    براساس این گزارش همایش بین المللی بازاریابی دیجیتال و صنعت گردشگری روز گذشته در تبریز با حضور دانکن الکساندر، الکس کنی، گریت هویله، نیک گرنر و بیتاریز افیشیادقیو از کشورهای اتحادیه اروپا برگزار شد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :