fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 80955
    تاریخ انتشار : 27 مرداد 1394 11:37
    تعداد بازدید : 1057

    تغییر کسب و کار به تجارت با داشبورد مدیریتی هلو

    مدیران شرکت طرفه‎نگار در نشستی با حضور اصحاب رسانه، اپلیکیشن‎های جدید ارتقا کسب و کار و نرم افزار داشبورد مدیریتی هلو را معرفی کردند.

    فناوران- در ابتدای این نشست ذوالفقاری، مدیر عامل هلو با بیان اینکه شرکت طرفه‎نگار بازار هدف خودش را از ابتدای فعالیت بر روی کسب و کارهای کوچک و متوسط قرار داده و فعالیت کرده است، گفت: در حال‎حاضر هلو در بازارهای بزرگ و کوچک، شرکت های تولیدی، اصناف، دولتی و… مورد استفاده قرار می گیرد.
    وی افزود: علی رغم آنکه شرکت های زیادی در این حوزه کار می کنند اما هلو ۴۲ درصد سهم اصناف را داشته و در بین شرکت های کوچک هم بیشترین سهم را دارد.
      مدیریت کسب و کار با داشبورد هلو
    ذوالفقاری با بیان اینکه سه عامل بر موفقیت هلو تاثیرگذار بوده است، گفت: شبکه توزیع که بیش از ۵۰۰ نمایندگی در سراسر کشور داریم، همچنین خدمات پشتیبانی و نوآوری در محصولات  از دلایل موفقیت ماست.
    وی در مورد محصول جدید شرکت گفت: داشبورد مدیریتی هلو با توجه به گوشی های هوشمندی که بسیار ترویج پیدا کرده است، می تواند گزارش ها را به صورت آنلاین به مدیران گزارش دهد.
    در همین حال قنبری، مدیر تولید هلو گفت: داشبورد مدیریت، نرم افزاری است که می تواند خلاصه ای از اطلاعات لحظه ای و مدیریت کسب و کار را خیلی سریع به کسی که مسوولیت آن اداره دارد، بدهد.
    وی افزود: واژه اول تجارت است. در کسب و کارهای بزرگ، این تجارت دارای مفهوم مشخصی است. اما طرفه نگار که هدفش بازارهای کوچک است، به جای تجارت واژه کسب و کار و به جای تاجر، واژه کاسب را به کار برده است.
    قنبری گفت: هدف ما، تبدیل کسب و کار به تجارت و کاسب به تاجر است. در تجارت چند مهارت مطرح است، مهارت های بازرگانی، حسابداری و مدیریت. طرفه نگار با عرضه نرم افزار هلو، توانست بازرگانی را از تجارت گرفته و در کسب و کار استفاده کند.
    وی افزود: همچنین حسابداری را به کسانی که علم حساب داری ندارند، به نحوی آموزش دهد که یک کاسب طوری کار کند که رفتارش مثل تاجر باشد.
    وی اضضافه کرد: داشبورد مدیریت، نرم افزاری است که می تواند خلاصه ای از اطلاعات لحظه ای و مدیریت کسب و کار را خیلی سریع به کسی که مسوولیت آن اداره دارد، بدهد. همچنین آن فرد را به سمت مدیریت کسب کار به صورت ناخواسته سوق دهد.
     به گفته او از طریق داشبورد می توانیم بفهمیم که کارمان چه نوساناتی داشته و از طریق آن، کسب و کارمان را با فراز و فرودها هماهنگ کنیم.
      معرفی اپلیکیشن‏های جدید
    وی در مورد اپلیکیشن های جدید شرکت گفت:  یکی از این برنامه‎ها اپلیکیشن ثبت سفارش رستوران است. در بررسی هایی که انجام داده ایم، متوجه شدیم که خیلی از برنامه ها، رستوران را مانند فروشگاه می بیینند. در صورتی که در رستوران، شماره فاکتور وجود ندارد و بیشتر بحث این است که کدام میز، کدام سفارش را دارد. در اینجا سعی کردیم دیدگاه مان به اپلیکیشن عوض شود و کاربری این برنامه بسیار راحت باشد. 
    وی افزود: اپلیکیشن بعدی، نرم افزار ثبت فاکتور و پخش تحت اندروید است که قابلیت ثبت سفارش توسط ویزیتور برای فروشگاه ها، انبارها و… را از هر مکانی داراست.
     وی در مورد  اپلیکیشن قوانین آپارتمان نشینی هلیا نیز گفت: در آپارتمان نشینی، قوانین زیادی جاری است. ما در این مجموعه سعی کرده‎ایم کلیه قوانینی که مرتبط با ساختمان، قوانین شهری و آپارتمان نشینی است در یک برنامه قرار بدهیم که کل جامعه را مورد مخاطب قرار می دهد. 
      برنامه‎ریزی برای صادرات
    همچنین صدیقیان، رییس هیات مدیره طرفه نگار در ارتباط با مزایای هلو گفت: کم تر شغلی وجود دارد که نتواند از نرم افزار هلو استفاده کند. این مجوعه مشاغل در نرم افزار هلو وجود دارد و سعی می کنیم تا خدمات خوبی را ارایه بدهیم. 
    وی در ارتباط با قیمت داشبورد هلو گفت: سیاست طرفه نگار از ابتدا قیمت پایین با کیفیت مناسب بود. برای داشبورد مدیریت، قیمت ۱۲۰ هزار تومان را در نظر گرفتیم. در بخشی دیگر، میرزایی، یکی از اعضای هیات مدیره طرفه نگار گفت: هلو بیش از ۱۶۰ مدل شغلی مختلف را پوشش می دهد. در بخش فروش، پکیج هایی باندل شده که چندین نرم افزار مختلف در آن قرار گرفته است. ما یک سیستم امتیازدهی و وفاداری برای مشتریان قدیمی هم داریم که باعث می شود بهای نرم افزارها برای آن ها کم تر باشد.
    وما از کانادا، آمریکا، رومانی و بسیاری از کشورهای دیگر پیشنهاداتی داشته و وارد مذاکرات شدیم که این پیشنهادات برای بازار هر دو طرف است.
    وی در پاسخ به سوال فناوران در خصوص صادرات این محصول گفت:در حدود ۴ تا ۵ هزار مصرف کننده خارجی هم داریم. از آنجایی که برنامه های هلیا و اسپاد قابل ترجمه برای سایر زبان ها نیز است. ما برنامه هایی برای برخی کشورهای دیگر داریم که 
    در چند ماه آینده خبرهای خیلی خوبی را در این ارتباط خواهیم داد. دوست داریم در کشورهای همسایه، سهم بازاری همچون ایران داشته باشیم.
    مدیر هیات مدیره هلو در ارتباط با کپی رایت گفت: در این ارتباط قوانینی وجود دارد، اما در مرحله اجرای آن کمی مشکل داریم. اگر بتوانیم جرایم سخت گیرانه ای را برای کپی رایت در نظر بگیریم، قوانین هم بهتر اجرا خواهد شد. در کنار آن بحث فرهنگ سازی نیز مطرح است و فرهنگ استفاده از بالا جاری نشده است.
      تحریم، فرصتی مغتنم
    میرزایی درباره اتفاقات پساتحریم نیز گفت: در بحث توافقات هسته ای، شاید بسیاری از شرکت های ایرانی دچار نگرانی هایی جهت ورود رقبا شده باشند. 
    یکی از نقاط بسیار متمایز ما، خدمات پس از فروش است. مثلا برند مطرحی چون اپل وارد ایران شود، برایش بسیار مهم است که چگونه خدمات به مشتریانش بدهد. پس آن ها به دنبال شرکت هایی می گردند که در این مبحث بسیار قوی باشند. شرکت هایی چون مایکروسافت، بزرگان هر صنف را در کشور مقصد پیدا می کنند و پیشنهاد می دهند. وی افزود: خوشبختانه چون در دو سال اخیر در حوزه به روز رسانی و خدمات تلاش بسیاری کردیم، الان به جرات می توانم بگویم که هیچ چیزی از شرکت های بین المللی کم نداریم و حتی این مساله را به صورت یک فرصت برای خودمان می بینیم. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :