آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 80905
تاریخ انتشار : 26 مرداد 1394 14:31
تعداد بازدید : 722

دومین سمینار سراسری مراکز تماس برگزار شد

آسیاتک حامی دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادارسازی مشتریان در سازمان ها شد.

فناوران- آسیاتک در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی مراکز تماس خود (کال سنتر) و انتقال دانش و تجربیات روز دنیا برای مشتریان در صنعت ICT از دومین سمینار سراسری مراکز تماس که در دو بخش بررسی دستاوردهای نوین مدیریتی و فناوری برگزار شد، حمایت کرد. بنابراین گزارش، آسیاتک براین باور است که در عصر اینترنت، تجارت الکترونیکی، شبکه های اجتماعی که حجم زیادی از خرید و فروش‎ها به صورت غیرحضوری انجام می شود، وظیفه مراکز تماس یا کال سنترهاست که در اولین ارتباط با خریدار ارتباط موثر را برقرار کرده و تمام تلاش خود را برای نگهداری آن به کار برد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :