fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 80905
    تاریخ انتشار : 26 مرداد 1394 14:31
    تعداد بازدید : 700

    دومین سمینار سراسری مراکز تماس برگزار شد

    آسیاتک حامی دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادارسازی مشتریان در سازمان ها شد.

    فناوران- آسیاتک در راستای ارتقا سطح کیفی و کمی مراکز تماس خود (کال سنتر) و انتقال دانش و تجربیات روز دنیا برای مشتریان در صنعت ICT از دومین سمینار سراسری مراکز تماس که در دو بخش بررسی دستاوردهای نوین مدیریتی و فناوری برگزار شد، حمایت کرد. بنابراین گزارش، آسیاتک براین باور است که در عصر اینترنت، تجارت الکترونیکی، شبکه های اجتماعی که حجم زیادی از خرید و فروش‎ها به صورت غیرحضوری انجام می شود، وظیفه مراکز تماس یا کال سنترهاست که در اولین ارتباط با خریدار ارتباط موثر را برقرار کرده و تمام تلاش خود را برای نگهداری آن به کار برد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :