fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 79506
    تاریخ انتشار : 5 مرداد 1394 11:56
    تعداد بازدید : 888

    با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان توسعه تجارت و مرکز مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی

    روند انتخاب برندهای برتر ملی کلید خورد

    با امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان توسعه تجارت و مرکز مطالعات و پژوهش های بازرگانی، روند انتخاب برندهای برتر ملی به طور رسمی کلید خورد تا به گفته رییس سازمان توسعه تجارت از این پس برندهای برتر کشور به صورت قانونی و علمی، در مسیر ورود به بازارهای جهانی انتخاب شوند.

    فناوران- ولی الله افخمی راد دیروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان توسعه تجارت و موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی جهت انتخاب برندهای برتر ملی در مورد ورود دولت به بحث برند در کشور اعلام کرد از این پس روند انتخاب برندهای برتر ملی قانونی و علمی می شود.
    افخمی راد ابراز امیدواری کرد: با همکاری طرفین تفاهم نامه جایگاه برند در کشور بهبود یابد و برندسازی براساس اصول مبتنی بر علم و دانش و آگاهی در کشور انجام شود.
    او با تاکید براینکه برند فراتر از یک نام و نشان تجاری است، گفت: برند سرمایه شرکت ها، ایجادکننده اعتبار یک کالا، اطمینان بخش به مصرف کنندگان و نشانی از کیفیت یک محصول است.رییس سازمان توسعه تجارت در این رابطه با بیان اینکه در سال های گذشته سازمان به عنوان متولی امر برند، کمتر فرصت حضور در روند انتخاب برندهای برتر را پیدا می کرد، یادآور شد: به این دلیل در گذشته شرایط به گونه ای بود که انتخاب برندهای برتر ملی بدون متولی خاص و از سوی شرکت های خصوصی ش می شد که این سازوکار چندان علمی و مبتنی بر دانش نبود. افخمی راد افزود: بر این اساس سازمان توسعه تجارت به کمک مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی اقدام به برگزاری مراسم انتخاب برندهای برتر ملی کرده است و به مردم اطمینان می دهد که تمام مراحل این انتخاب براساس معیارهای علمی و قانونی صورت می گیرد.رییس سازمان توسعه تجارت همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در مراسم انعقاد تفاهم همکاری بین سازمان توسعه تجارت و موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی در مورد اهمیت برند در صادرات گفت: برای حضور مستمر کالاهای ایرانی در بازارهای خارجی نیازمند به برندسازی هستیم؛ برندهایی که کیفیت و رضایت مشتری را تضمین کنند.
    افخمی راد گفت: از این پس تولیدکنندگان و بازرگانان به اهمیت برند بیشتر توجه کنند و با انجام فعالیت های قانونی برند محصولات خود را به ثبت برسانند.
    بر اساس گزارش سازمان توسعه تجارت، در ادامه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان توسعه تجارت و موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی جهت انتخاب برندهای برتر ملی، محمدرضا رضوی، رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی نیز بر اهمیت برندسازی در تجارت مدرن تاکید کرد و گفت: امیدواریم با توسعه برندسازی در کشور ایران بتواند جایگاه خود را در بازارهای جهانی ارتقا دهد.رضوی با تشکر از سازمان توسعه تجارت برای فراهم کردن موقعیتی جهت انتخاب قانونی برندهای برتر ملی، افزود: برندسازی یکی از ضرورت های حضور در بازارهای مختلف جهانی است و بازرگانان بدانند که کسب و کار مدرن به صورت فله ای انجام نمی شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :