fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 74131
    تاریخ انتشار : 15 اردیبهشت 1394 11:9
    تعداد بازدید : 899

    توصیه های آسیاتک برای مدیریت مصرف سرویس‎های حجمی

    شرکت آسیاتک ارایه دهنده اینترنت پرسرعت با صدور اطلاعیه‏ای از دریافت کننده های سرویس های اینترنت پرسرعت این شرکت خواست تا قرارداد فیمابین کاربر و شرکت را با دقت مطالعه کنند تا از ایجاد سوتفاهماتی که بعضا منجر به ایجاد شکایت می شود، جلوگیری شود.

    فناوران- در این اطلاعیه آمده است، این شرکت برای مدیریت بهینه هزینه های مشترکان و جلوگیری از هر گونه ابهام و شائبه‎ای در نحوه دریافت بسته‎های خدمات اینترنت پرسرعت، شرایط استفاده از سرویس‎ها و تعهدات طرفین به همراه جزییات آن را در منوی خدمات و تعرفه‎ها به آدرس asiatech.ir و در قرارداد اشتراک خدمات ADSL در پنل شارژ و تمدید مشترکین به آدرس
    www.1544.ir آورده است. در ماده 4 بند 12 تعهدات و شرایط کاری مشترک آمده است؛ در سرویس‎های حجمی در صورت اتمام مدت فاکتور آخر و فقدان استفاده، حجم خریداری شده به فاکتور بعد منتقل نمی شود. ولی اگر سرویس را به صورت چند ماه شارژ کنند حجم آنها تجمیعی محاسبه می شود و در طول ماه های شارژ شده قابل جابجایی و استفاده است. همچنین اگر مشترک به هر دلیل زودتر از پایان مدت زمان اشتراک، نقل مکان داشته باشد، زمان و حجم احتمالی مانده از قبل قابل انتقال به سرویس جدید خواهد بود.همچنین در تبصره یک این بند آمده است: در کلیه سرویس ها اگر مشترک به هر دلیل زودتر از پایان اشتراک، اقدام به خرید حجم و یا تمدید سرویس جدید کنند، زمان و حجم احتمالی مانده از قبل قابل انتقال به سرویس جدید نخواهد بود. در ماده 4 بند13 این قرارداد نیز آمده است: ارتقا سرویس به سرویس های با ارزش ریالی بیشتر در هر زمان با پرداخت هزینه در محدوده نوع سرویس قبلی امکان پذیر است. ولی کاهش یا لغو خرید میسر نیست.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :