فیس بوک در انتظار درآمدهای کلان از انتخابات آمریکا
نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمینه ساز آغاز رقابت ها در این زمینه شده است و فیس بوک از جمله شرکت هایی است که به همین علت صدها میلیون دلار سود خواهد کرد.
ایتنا- پس از اعلام نامزدی هیلاری کلینتون، فیس بوک به مهم ترین محل منازعه حامیان و مخالفان وی مبدل شده و در نتیجه می توان انتظار داشت که تبلیغات انتخاباتی گسترده ای از طریق این شبکه اجتماعی صورت بگیرد. با توجه به اینکه هنوز یک سال و نیم تا آغاز رقابت های انتخاباتی باقی مانده به طور قطع صدها میلیون دلار درآمد تبلیغاتی در انتظار فیس بوک است. بررسی ها نشان می دهد ۴.۷ میلیون کاربر در فیس بوک به پیکار تبلیغاتی کلینتون پیوسته اند و از این طریق سخن می گویند.
فیس بوک برای تشویق سیاستمداران به فعالیت تبلیغاتی در این شبکه اجتماعی نتایج یک بررسی را منتشر کرده که نشان می دهد تبلیغات در این سایت تا ۲۰۰ درصد بر میزان کمک های مالی سیاسی هم می افزاید. گفتنی است در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ حدود ۷ میلیارد دلار صرف تبلیغات شد و به طور قطع این رقم در سال ۲۰۱۶ افزایش خواهد یافت.