fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 70920
    تاریخ انتشار : 19 اسفند 1393 11:2
    تعداد بازدید : 983

    جزییاتی از نحوه نظارت بر پیامک های تبلیغاتی

    رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی فضای مجازی مبنی بر نظارت بر پیامک های انبوه تبلیغاتی و ارزش افزوده، کارگروهی به نمایندگی تمام دستگاه های ذیربط تشکیل خواهد شد و مرکز توسعه فناوری و رسانه های دیجیتال به نمایندگی از وزارت فرهنگ به عنوان دبیرخانه این کارگروه فعالیت خواهد کرد.

    ایرنا- مرتضی موسویان افزود: به محض ابلاغ نهایی این مصوبه پیش نویسی که برای آیین نامه اجرایی این کار دیده شده مطرح خواهد شد.به گفته موسویان این کارگروه قرار است اوایل سال آینده تشکیل و جلسات خود را برگزار کنند.رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در خصوص نحوه نظارت بر محتوای تولید شده گفت: قرار است تا پیش نویسی برای نحوه اجرای نظارت بر محتوا در این کارگروه تعیین شود.موسویان افزود: نظارت بر محتوای تولید شده برای پیامک های ارزش افزوده به عهده خود تولیدکنندگان محتوا خواهد بود و این امر در مصوبات این کارگروه دیده خواهد شد.وی توضیح داد: تولیدکنندگان محتوا با معرفی نمایندگان مورد نظر خود و دریافت آموزش های لازم موظف خواهند شد تا در چارچوب های مشخص شده درباره محتوا نظارت کنند. این نظارت بر پایه سیاست های تعیین شده توسط کارگروه خواهد بود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :