fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 70155
    تاریخ انتشار : 12 اسفند 1393 11:27
    تعداد بازدید : 1140

    مدیرعامل شرکت آسیاتک:

    مدل های ارزیابی مختلف موجب رشد آسیاتک شده است

    مدیرعامل شرکت آسیاتک در نشستی خبری با بیان اینکه حضور در جشنواره ها می تواند روی رشد و تعالی یک برند تاثیر مثبت بگذارد، گفت: پایداری و رشد چهار سال اخیر آسیاتک ربطی به سرمایه گذاری، تعامل با مخابرات و ذی‎نفعان ما مانند زیرساخت و یا رگولاتوری ندارد، بلکه نتیجه پیاده سازی درست این مدل ها در شرکت است.

    فناوران- محمدعلی یوسفی زاده افزود: این شرکت از اولین دوره شکل گیری این جوایز مانند جایزه ملی کیفیت، تعالی سازمانی و بسیاری دیگر،  در آن شرکت داشته و بازخوردهای آن را به دقت در روند رشد مشاهده کرده است که برای ورود به این ارزیابی ها الزاماتی مانند ایزوها و .... از ضروریات ما به حساب می آید. وی تاکید کرد: دریافت ایزو و گواهینامه ها صرفا ملاک نیست، بلکه پیاده سازی مدل ها به سمت تعالی که برگرفته از مدل های جهانی است باید در یک شرکت جا بیفتد و جز و کل شرکت باید به آن پایبند باشند. 
    یوسفی زاده افزود: در صنعت ICT رشد تکنولوژی بسیار زیاد است و حجم زیادی از این شرکت ها، نوپا و جوان هستند؛ اتفاقی که در چند سال اخیر در وزارت ارتباطات اتفاق افتاده این است که ارزیابی هر معاونت به یک روش و با ادبیات و رویکردهای خودشان صورت می گیرد.
    وی با ذکر مثالی افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارزیابی رگولاتورها را دارد و زیرساخت مجری برگزاری جایزه ملی کیفیت در حوزه ICT است که این تعداد برنامه ها برای شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند و مشتاق حضور در این ارزیابی ها هستند، معضل است چرا که باید مدل های هر کدام را به تفکیک در سازمان خود پیاده سازی کند تا در نهایت شرکت ها بتوانند بر اساس این ارزیابی ها خودشان را اندازه‎گیری کنند. یوسفی زاده با بیان اینکه در شرکت های بزرگ تر مثل اپراتورهای موبایل کل فرآیندها را منطبق بر استانداردی مانند ایتام و یا IPIL پیاده سازی می کنند که در شرکت های کوچک تر خیلی سخت این اتفاق می افتد، گفت: من معتقدم در میان شرکت های PAP نگاه اپراتوری وجود ندارد و همچنان با مدل سنتی، سلیقه و هوش شخصی یک نفر یا دو نفر شرکت ها اداره می شوند. یوسفی زاده گفت: ظرف چند سال شرکت های PAP زیرساختی را فراهم کرده اند که این زیرساخت آماده اوج گرفتن و پیاده سازی برای پروانه FCP است تا بتوانیم در تکنولوژی های جدید دست ببریم و آزادانه تر رشد کنیم.
    مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک سخت ترین ارزیابی شرکت های PAP را ارزیابی CRA دانست و گفت: در این ارزیابی 400 شاخص در سال باید ارزیابی و آنالیز شوند که با اهداف شرکت منطبق و در نهایت نتایج به سازمان ارسال می شود و با بررسی های انجام شده توسط رگولاتوری نتایج سه ماهه خود را اعلام می کند. وی با بیان اینکه شرکت انتقال داده های آسیاتک به خاطر مدیریت کیفیت در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت 2+ ADSL در سال جاری موفق به دریافت تنها تندیس چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد، گفت: این تندیس به دنبال ارزیابی متقاضیان شرکت در فرآیند چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و براساس معیارهایی چون رهبری و مدیریت، نتایج مشتری و مصرف کنندگان، نتایج محیط زیست و جامعه، فرآیندها، منابع، کارکنان و نتایج عملکردی از سوی ارزیابان متخصص به شرکت انتقال داده های آسیاتک اهدا شد. 


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :