fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 69987
    تاریخ انتشار : 11 اسفند 1393 11:24
    تعداد بازدید : 1096

    همراه اول پیشرو در رعایت حقوق مصرف كنندگان

    در چهاردهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف كنندگان، همراه اول موفق به دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف كنندگان شد.

    فناوران- در مراسمی كه به مناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف كنندگان در مركز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، برای سومین سال پیاپی؛ همراه اول موفق به دریافت گواهینامه ویژه رعایت حقوق مصرف كنندگان شد.
    در این همایش ملی كه هدف از برگزاری آن، افزایش انگیزه و حساسیت در تولید كنندگان و ارایه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف كنندگان، تشویق مصرف كنندگان به استفاده از كالای دارای نشان استاندارد و ... عنوان شده، رضایت حداقل 75 درصدی مشتریان، از موارد الزامی حضور در همایش در نظر گرفته شده بود.
    پس از ارزیابی های اولیه توسط واحدهای تخصصی سازمان حمایت از مصرف كنندگان، نتایج به كمیته فنی اعلام شد و سپس شركت های شایسته در این مراسم موفق به دریافت تندیس و یا گواهینامه رعایت حقوق مصرف كنندگان شدند.
    همچنین در چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، همراه اول موفق به دریافت گواهینامه اشتهار به کیفیت 4 ستاره شد.
    در این مراسم که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور جمعی از مقامات و مدیران ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در هتل المپیک تهران برگزار شد، گواهینامه و تقدیرنامه مدیریت کیفیت 4 ستاره در ارایه خدمات تلفن همراه با امضا و تایید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس شورای سیاستگذاری به همراه اول اعطا شد.
    ICTINQA جایزه ای ملی است که بر اساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران جهت شناسایی واحدهای برتر در زمینه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و انتخاب برترین آنها برگزار می شود. این جایزه همه ساله بر مبنای کیفیت محصول و بر اساس نتایج ارزیابی های دقیق و علمی بر پایه منطق RADAR به شرکت ها، بانک ها، دانشگاه ها و سایر سازمان های دولتی، خصوصی و تعاونی در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور اعطا می شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :