آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 68783
تاریخ انتشار : 29 بهمن 1393 10:53
تعداد بازدید : 818

اپراتورها جریمه شده اند اما رسانه ای نشد

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که با این وجود طی یکسال و نیم گذشته به کرات اعلام شده که خدمات اپراتورها در شان مردم نیست و با این وجود هیچ گاه پیش نیامده که اپراتوری به دلیل کیفیت نامناسب خدمات جریمه شود، توضیح داد: کیفیت ارایه خدمات توسط اپراتورها بررسی و جرایمی اعمال می شود اما این موضوع را رسانه ای نکرده ایم چرا که اپراتورها با یکدیگر رقابت دارند و اعلام این جریمه ها در فضای رسانه ای ممکن است مشکلاتی ایجاد کند.

ایسنا- برات قنبری، در این خصوص که آیا مبالغ این جریمه ها به گونه ای بوده که بتواند حالت بازدارنده داشته باشد گفت: این جریمه ها می تواند بازدارنده باشد اما زمانی که در یک حوزه انحصار وجود دارد چه بسا جریمه هم مثمرثمر نباشد. اکنون زمانی که ما دسترسی به سرویس مناسب نداریم در نهایت تنها اپراتور را جریمه می کنیم اما با این وجود همچنان سرویس مناسب در اختیار مردم قرار نمی گیرد در صورتی که اگر در فضا رقابت باشد این شرایط دستخوش تغییر خواهد شد.
قنبری در ادامه صحبتهای خود به بحث پرحاشیه SLA یا توافقنامه سطح خدمات اشاره کرد و گفت: لازم است قراردادهای کیفیت خدمات SLA تعریف و اجرایی شود.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :