آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 66158
تاریخ انتشار : 22 دی 1393 14:32
تعداد بازدید : 762

قدردانی از عملکرد بانکداری الکترونیکی صادرات

بانک صادرات با توسعه خدمات بروز بانکی درعرصه بانکداری الکترونیک، مدیریت و صرفه جویی در هزینه ها و وقت مراجعین و پایش های مرتبط با بانکداری اقدامات ارزنده ای را انجام داده است.

فناوران - نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بانک ها باید بروز ودر راستای مربوط به حوزه الکترونیکی شدن و تجارت الکترونیکی خدمات مناسبی را ارایه دهند تا در وقت و هزینه مردم صرفه جویی شود.
ایرج ندیمی در ادامه عنوان کرد: بانک صادرات با ارایه خدمات متنوع و بروز بانکی در حوزه بانکداری الکترونیک موفق عمل کرده و با این اقدام توانسته بسیاری ازمراجعات، هزینه ها و وقت مراجعین را مدیریت کند همچنین بانک هایی که بتوانند از این شاخص برخودار باشند در عرصه بانکداری الکترونیک موفق عمل کرده اند. بر اساس این گزارش بانک صادرات با ٢٧٠٠ شعبه در سراسر کشور٤٤٧هزار و ٦٥٠ دستگاه پایانه فروش متصل به حساب های این بانک و با ٣٨٤ هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی  اقدامات شایانی را در این زمینه انجام داده است.



نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :