fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 63080
    تاریخ انتشار : 28 آبان 1393 11:7
    تعداد بازدید : 592

    نظام ارزیابی مخابرات باید متحول شود

    ارزیابی در مخابرات یک اصل مدیریتی است که مورد حمایت ماست و ضمن اینکه از آن حمایت می کنیم، نظام کنونی هم باید متحول شود.


    ابراهیمی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: در گذشته شرکت مخابرات ایران دولتی و انحصاری بود، از این رو شاید ارزیابی عملکرد جدی گرفته نمی شد، اما در شرایط رقابتی و خصوصی باید به این مهم اهمیت ویژه ای بدهیم و همه امور شرکت اعم از مزایا، پاداش و ارتقاء باید براساس ارزیابی ها صورت گیرد.
    مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: ارزیابی باید نهادینه و در قالب کمیته های مشخص و ساختار تعریف شده علمی پیگیری شود. ما باید هدف ارزیابی را برای خودمان ترسیم و برای استان ها تبیین کنیم تا به خوبی اجرا شود.
    وی گفت: هیچکس نباید از ارزیابی واهمه ایی داشته باشد. بلکه آنــــرا یک گام مثبت برای افزایش بهره وری و ارایه خدمات بهتر بدانیم.



    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :