آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 63080
تاریخ انتشار : 28 آبان 1393 11:7
تعداد بازدید : 617

نظام ارزیابی مخابرات باید متحول شود

ارزیابی در مخابرات یک اصل مدیریتی است که مورد حمایت ماست و ضمن اینکه از آن حمایت می کنیم، نظام کنونی هم باید متحول شود.

ابراهیمی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: در گذشته شرکت مخابرات ایران دولتی و انحصاری بود، از این رو شاید ارزیابی عملکرد جدی گرفته نمی شد، اما در شرایط رقابتی و خصوصی باید به این مهم اهمیت ویژه ای بدهیم و همه امور شرکت اعم از مزایا، پاداش و ارتقاء باید براساس ارزیابی ها صورت گیرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: ارزیابی باید نهادینه و در قالب کمیته های مشخص و ساختار تعریف شده علمی پیگیری شود. ما باید هدف ارزیابی را برای خودمان ترسیم و برای استان ها تبیین کنیم تا به خوبی اجرا شود.
وی گفت: هیچکس نباید از ارزیابی واهمه ایی داشته باشد. بلکه آنــــرا یک گام مثبت برای افزایش بهره وری و ارایه خدمات بهتر بدانیم.



نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :