fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 6210
    تاریخ انتشار : 30 بهمن 1390 8:53
    تعداد بازدید : 373

    مديركل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي:

    اپراتورها در برابر ایجاد سامانه شکایات مقاومت می کنند

    مديركل نظارت بر سرويس هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي درباره سامانه پاسخگويي به شكايات رگولاتوري گفت: مطابق پروانه، اپراتورهاي ثابت و سيار موظف به ايجاد سامانه پاسخگويي به شكايات مشتركان و اجراي دستورالعمل اين سازمان هستند.

    ایسنا - غلامرضا داداش‌زاده با بیان این مطلب افزود: مشكل حاضر اين است كه از سوي اپراتورها به برخي از شكايات پاسخي داده نمي‌شود و شاكيان نيز نمي‌دانند، بايد به كجا
    مراجعه كنند.
    وي با بيان اينكه سامانه پاسخگويي به شكايات در راستاي ساماندهي وظايف نظارتي سازمان تنظيم مقررات و با نگرش ايجاد رگولاتوري الكترونيكي در دو فاز طراحي شده است، گفت: مبناي این سیستم براساس پاسخگويي اپراتورها به مشتركان طبق مفاد پروانه و ايجاد سامانه پذيرش و پاسخگويي در پورتال اپراتورها پايه‌ريزي شده است.
    وی گفت : در فاز اول، شاكي به سايت اپراتور سرويس‌دهنده مراجعه می‌کند و پس از درج نوع شكايت خود، كد 17 رقمي پيگيري از سايت اپراتور را دريافت مي‌كند. اپراتور بايد طبق توافق انجام شده با رگولاتوري، در مدت زمان مشخص و تعيين شده به شكايت شاكي  پاسخ دهد.
    وي ادامه داد: در صورت رسيدگي نشدن به شكايت شاكي در مدت زمان تعيين شده، شاكي مي‌تواند با مراجعه به سامانه جامع سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و وارد كردن كد 17 رقمي دريافت كرده از سايت اپراتور، موضوع شكايت و پاسخگو نبودن اپراتور را
    پيگيري كند.
    وي گفت: در اين كد 17 رقمي نوع شكايت، مصاديق آن، تاريخ شكايت و بقيه موارد مرتبط مشخص مي‌شود؛ متاسفانه اپراتورها در اين زمينه مقاومت مي‌كنند كه اين سامانه فعال نشود. البته ما جلساتي با اپراتورها داشتيم و به آنها اخطار داديم كه سامانه را فعال كنند و تا دو هفته آينده، اين موضوع را حل
     خواهيم كرد.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :