fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 61763
    تاریخ انتشار : 5 آبان 1393 12:12
    تعداد بازدید : 832

    مرکز تماس کارتخوان «سداد» درون سپاری می شود

    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) بخش امور مشتریان شرکت داده ورزی سداد با حضور مدیرعامل این شرکت رونمایی شد.

    روابط عمومی سداد– در این مراسم دکتر رودساز، مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد گفت: با نصب این نرم افزار علاوه بر ارایه خدمات بهتر به مشتریان، می توانیم از طریق سیستمی شدن فرآیندها نظارت های لازم برای بهبود خدمات و تصمیم سازی مدیریتی را به نحو هدفمندتری اجرایی کنیم.
    رودساز با بیان اینکه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نقش به سزایی در وفادارسازی مشتریان دارد، افزود: ارایه خدمات مطلوب در کمترین زمان ممکن و همچنین جلب رضایت و خشنودسازی مشتریان نقش عمده ای در حفظ و وفادار سازی آنان داشته و موجب خواهد شد تا پذیرندگان تمایل بیشتری به استفاده از دستگاه های کارتخوان شرکت داده ورزی سداد داشته باشند.
    وی ضمن تأکید بر ثبات مدیریتی کلان در آینده سداد اظهار امیدواری کرد که شاهد کاهش فاصله چشمگیر داده ورزی سداد با سایر PSPها باشیم.
    رودساز در این مراسم از تصمیم قطعی مبنی بر درون سپاری فعالیت های تخصصی و حاکمیتی داده ورزی سداد خبر داد و گفت: با توجه به تجهیز مرکز خدمات مشتریان به تمامی ابزارهای مورد نیاز به زودی تمامی فعالیت های برون سپاری شده از جمله مرکز خدمات مشتریان دستگاه های کارتخوان را به درون شرکت باز خواهیم گرداند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :