آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 61451
تاریخ انتشار : 29 مهر 1393 10:35
تعداد بازدید : 695

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری:

زیرساخت و محتوای گردشگری الکترونیکی کم داریم

معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: گردشگری الکترونیکی به عنوان یک مولد در عرصه شغلی و زیربنایی جایگاه ویژه دارد و در بلندمدت باعث رشد اقتصادی می شود.
ایسنا- حسینی مکارم با بیان اینکه توسعه تجارت الکترونیکی می تواند زمینه گسترش روابط اقتصادی را فراهم سازد افزود: لازمه این امر تعامل صحیح بخش خصوصی و دولتی است.
حسینی مکارم با اشاره به این که در دو سال اخیر تجارت الکترونیکی در جهان بیش از هفت برابر شده و 36 درصد از خریدهای آنلاین خریدهای سفری است، گفت: ایران نزدیک به 37 میلیون کاربر اینترنتی دارد و از این رقم تنها یک درصد به خریدهای سفری اختصاص می یابد.
وی ادامه داد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در تولید محتوای گردشگری حضور کمرنگ دارد و زیرساخت های لازم برای محتوا وجود ندارد و باید این زیرساخت ها برای گسترش گردشگری الکترونیکی فراهم شود.
حسینی مکارم با اشاره به اینکه توسعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یکی از رویکردهای مهم دولت است، عنوان کرد: ما در تولید جاذبه جهانگردی ساخت بشر بسیار ضعیف هستیم و با توجه به فواید بالای گردشگری در زمینه رفع رکود و صنایع محلی باید تلاش های مان را افزایش دهیم.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :