fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 57575
    تاریخ انتشار : 27 مرداد 1393 12:34
    تعداد بازدید : 580

    ابزار جدید فیسبوک برای ردگیری عادات خرید کاربران

    فیسبوک به احتمال زیاد نگرانی ها در زمینه نقض حریم شخصی کاربران را با عرضه ابزاری جدید به منظور بررسی عادات خرید افراد تشدید خواهد کرد.

    خبرگزاری فارس- این ابزار به منظور ردگیری عادات خرید کاربران در زمان استفاده از وسایل الکترونیک مختلف طراحی شده و به آگهی دهندگان امکان می دهد تا دریابند مشتریان اولین بار محصول مورد نظرشان را بر روی چه تبلت یا گوشی یا رایانه ای مشاهده کرده اند و سپس برای خرید آن از چه ابزار الکترونیکی استفاده کرده اند.
    فیسبوک می گوید برنامه های متعددی دارد تا آگهی دهندگان اطلاعات بیشتری در مورد کاربران و مشتریان محصولات خود دریافت کنند. اگر چه این شرکت می گوید روشی را به کار خواهد برد تا هویت و داده های شخصی کاربران هرگز افشا نشود و در اختیار اگهی دهندگان قرار نگیرد، اما از زمان اعلام این خبر نگرانی ها در مورد نقض حریم شخصی کاربران توسط فیسبوک به شیوه ای جدید تشدید شده است.
    فیسبوک امیدوار است از این طریق درآمد تبلیغاتی خود را افزایش دهد و به خصوص بر رقبای خود در حوزه تبلیغات بر روی پلاتفورم های همراه غلبه کند.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :