fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 55992
    تاریخ انتشار : 29 تیر 1393 12:25
    تعداد بازدید : 521

    ساعت هوشمند به کمک هواپیمایی ژاپن می آیند

    کارکنان خطوط هواپیمایی ژاپن برای ارایه خدمات برتر به مسافران فرودگاه به ساعت های هوشمند مجهز شده اند.


    خبرگزاری مهر- تمامی کارکنان فرودگاه ژاپن برای ارایه خدمات برتر به مشتریان و مسافرانی که به این کشور سفر می کنند به ساعت های هوشمندی مجهز خواهند شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درخواست های مسافران پاسخ دهند. تمام ساعت های هوشمند به اتاق کنترلی وصل هستند که آنها را در ارایه خدمات برتر به سوی مشتریان شان هدایت می کنند.
    رسانه های ژاپنی همزمان با انتشار این خبر به انتقاد از عملکرد مقامات هواپیمایی پرداخته و آورده اند : "آیا استفاده از ساعت های هوشمند برای ردیابی کارکنان است یا ارایه خدمات به مشتریان؟ زیرا ساعت های هوشمند می تواند جایگاه کارکنان درهر نقطه از فرودگاه نشان داده و اگر آنها در محل خدمت نباشند، جریمه خواهند شد."
    این طرح به صورت آزمایشی در فرودگاه بین المللی "هاندا" توکیو اجرا خواهد شد. فرودگاه بین المللی هاندا، پر رفت و آمدترین فرودگاه بین المللی توکیو محسوب می شود. مسوولان فرودگاه ژاپن هدف خود را جهت استفاده از ساعت های هوشمند را ارایه خدمات و پاسخ سریع به نیازهای مسافران دانسته اند. پرسنل این فرودگاه علاوه بر اینکه می توانند به صورت صوتی و تصویری با مرکز کنترل یا بخش دیده بان فرودگاه در ارتباط باشند ، قادر به یافتن موقعیت مکانی مسافری نیز هستند که در خواست کمک دارد.
    اما ساعت های ساخت چه شرکتی می توانند گوی سبقت را در این مسابقه و برای استفاده در فرودگاه ژاپن  از آن خود کنند ؟ مسوولان ژاپنی برندهای اپل و سامسونگ را مد نظر قرار داده اند البته آنها مایل به استفاده از دستگاه ها و ساعت های هوشمندی هستند که مجهز به آندرویید باشد تا بتوانند ارتباطات و تماس های کارکنان را تسهیل ببخشند.
     در این میان، خبرهای جدیدی منتشر شده که ساعت های هوشمند کمپانی ال جی نیز وارد عرصه رقابت در حوزه فناوری فرودگاه های ژاپن شده اند بسیاری از کارشناسان معتقدند به دلیل عدم محبوبیت برند اپل در میان ژاپنی ها احتمال اینکه سامسونگ بتواند در این رقابت پیروز شود، قوت بیشتری یافته است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :