fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 55793
    تاریخ انتشار : 25 تیر 1393 11:40
    تعداد بازدید : 873

    توسعه خدمات الکترونیکی سازمان وظیفه عمومی

    جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از توسعه خدمات الکترونیکِی در راستای کاهش مراجعات حضوری مشمولان و خانواده های آنها به سازمان وظیفه عمومی و افزایش کیفیت خدمات خبر داد.


     پایگاه خبری پلیس- سردار ابراهیم کریمی گفت: سامانه تلفن گویا به شماره 096480، سامانه پیامک به شماره 110206010 و پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی درسایت پلیس به نشانی vazifeh.police.ir سه منبع شاخص در ارایه آخرین اخبار و اطلاعات در زمینه قوانین و مقررات وظیفه عمومی و فرآیندهای اجرایی آن هستند که مشمولان و خانواده های آن ها می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان و اتلاف وقت، از این خدمات بهره مند شوند.
    وی افزود: همچنین مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به بخش مشاوره خدمت وظیفه عمومی، سوالات خود را مطرح و پس از اخذ کد رهگیری، پاسخ لازم را در روزهای آتی رویت کنند.
    این مقام انتظامی گفت: یکی دیگر از سامانه های اطلاع رسانی که در راستای کاهش مراجعات حضوری به سازمان وظیفه عمومی و افزایش سطح کیفیت ارایه خدمات راه اندازی شده، سامانه پیامک به شماره 110206010 است، مشمولان می توانند با ارسال علامت ؟ و در مراحل بعدی ارسال کدملی و کد سخا به این سامانه از خدمات آن بهره مند شوند.
    وی افزود: برای بهره مندی از این خدمات، دارا بودن کد سخا الزامی است و مشمولان می توانند برای دریافت این کد به دفاتر خدمات الکترونیکی (پلیس+10) مراجعه کنند.
    سردار کریمی در خصوص سامانه شبانه روزی تلفن گویا به شماره 096480 گفت: مشمولان در صورت برقراری ارتباط با سامانه تلفن گویا و انتخاب گزینه مورد نظر و وارد کردن کدملی و کد سخا می توانند از آخرین قوانین و مقررات وظیفه عمومی و آخرین وضعیت خدمتی خود مطلع شوند.
    وی گفت: در سال های اخیر ارایه خدمات غیر حضوری سازمان وظیفه عمومی ناجا منجر به کاهش مراجعات حضوری مشمولان و خانواده های آنان به این سازمان شده که افزایش رضایت مردم را در پی داشته است.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :