آخرین اخبار
facebook Telegram RSS ارسال به دوستان نسخه چاپی
کد خبر : 55667
تاریخ انتشار : 24 تیر 1393 11:16
تعداد بازدید : 824

پیگیری ارایه خدمات غیر حضوری در سازمان تامین اجتماعی

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی کم کردن فشار کاری واحدهای اجرایی این سازمان را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تحقق این هدف ارایه خدمات غیرحضوری و برون سپاری با جدیت پیگیری می شود.

ایسنا -  محمدحسن زدا گفت: باید با استفاده حداکثری از فن آوری به دنبال کم کردن مراجعه به شعب باشیم و این کار رضایتمندی بیشتر بیمه شدگان را به دنبال دارد.وی درباره دریافت اینترنتی لیست حق بیمه تامین اجتماعی، گفت: در آینده نزدیک ابلاغ های سازمان نیز به صورت الکترونیکی انجام می شود و باتوجه به پایلوت پرونده الکترونیکی بیمه شدگان در شعب 6 و 27 تهران از ماه های آینده امکان اجرای این برنامه نیز فراهم می شود.وی ارایه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان اختیاری و مشاغل آزاد را از دیگر برنامه های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد.


نظر شما



نمایش غیر عمومی
تصویر امنیتی :