fanavaran
آخرین اخبار
   
    کد خبر : 54293
    تاریخ انتشار : 7 تیر 1393 11:43
    تعداد بازدید : 559

    برنامه راهبردی پست به روز شد

    معاون پست جمهوری اسلامی ایران گفت: سه سال است که براساس الگوی برنامه راهبردی عمل می کنیم و این برنامه براساس سیاست های جدید برای سال ۹۳- ۹۴ به روزرسانی شده است.


    فناوران- مجتبی نصیری، معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت پست، با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های شرکت پست جلب اعتماد مردم و ایجاد باور عمومی نسبت به آن است، گفت: تغییر وضعیت موجود و جلب اعتماد مشتریان با ارایه سرویس های جدید، ارتقای کیفیت و استفاده از امکانات و فناوری های جدید، یکی از برنامه های اصلی پست است.
    وی در خصوص نقش استفاده از فناوری های نوین در ارایه خدمات تصریح کرد: با توجه به استفاده از دستگاه PDA در 9 استان و نتایج حاصل شده، تاثیر بهره گیری از فناوری در ارایه خدمات را شاهد بودیم.
    وی گفت: شرکت پست سه سال است که بر اساس الگوی برنامه راهبردی عمل می کند و این برنامه بر اساس سیاست های جدید برای سال 93- 94 به روز رسانی شده است.
    معاون پست افزود: برای اجرایی شدن برخی از پروژه ها نیاز به سرمایه گذاری است که در حال حاضر جهت پیش بینی اعتبارات مورد نیاز در حال برگزاری جلسات هستیم.
    نصیری با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی و در صورت تامین منابع مالی، پروژه ها کلید می خورند، گفت: پس از تامین منابع مالی تمام فعالیت ها معطوف به اجرای پروژه ها خواهد شد تا اهداف تعیین شده از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ایجاد تحول در پست تحقق یابد.
    وی گفت: در حال حاضر، اجرای بعضی از پروژه ها که نیاز چندانی به سرمایه گذاری ندارند نظیر سرویس 193 آغاز شده، اما آن بخش که نیاز به سرمایه گذاری دارد، به همراه برنامه زمانبندی پیشنهادی به مجریان 44 پروژه ابلاغ و در حال نهایی شدن است تا در موعد مقرر اجرایی شود.
    وی با بیان ساماندهی مشتریان کلان گفت:  کارگروه های مختلفی در این زمینه تعریف شده همچون مخابرات، بانک، ثبت اسناد، ثبت احوال، نیروی انتظامی و ...که به دنبال تامین رضایت مشتریان موجود، حفظ بازار و ارایه خدمات بیشتر به آنها است.نصیری افزود: مطمئنا فعالیت کارگروه ها تاثیر خود را خواهد داشت و این اقدامات موجب افزایش درآمد خواهد شد.
    او از راه اندازی سرویس ارسال پیامک برای مشتریان جهت اطلاع از سرنوشت مرسوله های شان نیز خبر داد و گفت: با استفاده از این سرویس، شرایط بسته ارسالی از لحظه تحویل تا دریافت، در طول مسیر به فرستنده و گیرنده اطلاع رسانی می شود.
    وی در پایان با بیان آماده بودن نرم افزار این سرویس گفت: امید است، در نیمه دوم سال جدید و همزمان با روز جهانی پست عملیاتی شود.


    نظر شما



    نمایش غیر عمومی
    تصویر امنیتی :